TurboCollage : یک خالق کُلاژ که تنها با زدن یک ضربه به بازآرایی تصاویر در اندروید می پردازد

TurboCollage : یک خالق کُلاژ که تنها با زدن یک ضربه به بازآرایی تصاویر در اندروید می پردازد
  • 1391/7/13
  • مژگان فنائی
  • 0

TurboCollage برنامه رایگان اندرویدی است که به شما اجازه ایجاد و به اشتراک گذاری کُلاژ (تکه کاری) های تصویری، ضمن تمرکز بر روندی تا حد ممکن ساده و سریع، را می دهد. با افزودن بسیاری از ویژگی هایی با کاربرد آسان، و قابل تنظیم و سفارشی سازی، TurboCollage تضمین می کند که بتوانید کُلاژ هایی عالی بر روی دستگاه هایتان به روشی بسیار آسان ایجاد و طراحی کنید. این برنامه به شما پس زمینه/ پرده نقاشی قابل تنظیمی ارائه می کند که در آن می توانید تصاویر خود را در هر اندازه، ترتیب، جهت و موقعیتی که مایلید قرار دهید.

شما می توانید متون قابل تنظیمی را به عکس های شخصی همانند یک کُلاژ یکپارچه بیفزایید. همچنین گزینه ای برای بکار بردن حاشیه برای تمامی تصاویر درون کُلاژ با تنها زدن یک ضربه، وجود دارد. جدا از ذخیره کُلاژ هایتان در کتابخانه تصاویر برنامه، می توانید آن را با مخاطبین ایمیل و دوستان خود در فیسبوک نیز به اشتراک بگذارید.

TurboCollage شاید تنها خالق کُلاژ تصویری موجود در بازار اندروید نباشد، اما بی تردید یکی از کاربر پسند ترین و کارآمد ترین آنها است.

برنامه یک پرده نقاشی خالی ساده ای را باز می کند که می توانید با تصاویر مورد علاقه خود آن را تزیین کنید، و در عرض چند دقیقه آن را به یک کُلاژ تصویری بی نظیر تبدیل نمایید. برای شروع، روی نماد (آیکون) دوربین در بالا سمت چپ صفحه اصلی برنامه بزنید. شما هم می توانید یک عکس جدید بگیرید، یا اینکه از گالری دستگاه تان آن را وارد برنامه کنید. برای هر تصویر اضافه شده امکان تغییر مقیاس، چرخش، تغییر موقعیت، و یا حذف شدن وجود دارد.

آیکون در پایین سمت راست صفحه ویرایش، میانبری است که با زدن یک ضربه می توانید تصاویر روی پرده نقاشی را دوباره مرتب نمایید. با زدن روی آن، تمامی تصاویر به طور تصادفی مستقر می شوند و حاشیه مشترکی برای آنها بکار می رود. دکمه های جهت دار بالا و پایین به شما کمک می کند که نظم و ترتیبی دقیق برای یک تصویر اعمال نمایید (این امر، از پیش زمینه به سوی پس زمینه صورت می گیرد). زدن بر روی دکمه فهرست (منو) به شما اجازه ایجاد یک کُلاژ جدید را می دهد، یک کُلاژ موجود را باز کرده، متن دلخواه را اضافه کنید، با تغییر جهت دادن پس زمینه/کُلاژ، اندازه کُلاژ و رنگ پس زمینه را انتخاب نمایید. می توانید از میان اندازه های مختلف از پیش تعیین شده، یکی را برای کُلاژ تان برگزینید (A4، چهارگوش و غیره).

هنگامی که ویرایش تمام شد، روی دکمه به اشتراک گذاری در بالا سمت راست برنامه بزنید تا آن را در کتابخانه تصاویر ذخیره کند، از طریق ایمیل آن را ارسال کنید، یا آن را در فیسبوک به اشتراک بگذارید. از درون کتابخانه تصاویر، نیز می توانید یک کُلاژ موجود را به منظور استفاده به عنوان یک الگو برای طرح (پروژه) های دیگر تکثیر کنید.

اینجا بهترین قسمت است. بر خلاف همتای خود iOS ، که هم اکنون در فروشگاه برنامه های iTunes به بهای 1$ قیمت گذاری شده است، TurboCollage برای اندروید در بازار اندروید کاملا رایگان است، که می توانید از طریق لینک زیر آن را دانلود نمایید:

Download TurboCollage for Android

منبع: Addictivetips

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *