استفاده از یک فلش درایو به عنوان کارت ورود به ویندوز

استفاده از یک فلش درایو به عنوان کارت ورود به ویندوز
  • 1391/7/14
  • سعيد
  • 1

ايجاد امنيت براي ورود به ويندوز با استفاده از رمز عبور پيچيده و طولاني که از ارقام و حروف تشکيل شده اند هميشه يک تکنيک خوب است. با اين حال به خاطر سپردن و وارد نمودن مکرر رمز عبور در هنگام قفل کردن و باز کردن حساب کاربري (user account) کمي دشوار و خسته کننده است. قطعا من نميخواهم شما را به حذف رمز عبورتان ترغيب کنم , بلکه با معرفي و  کمک نرم افزار Rohos Logon Key امنيت بيشتر و راهي ساده تر براي وارد کردن رمز عبورتان خواهيد داشت.

Rohos Logon Key يک برنامه کاربردي است که ميتواند فلش درايو  (USB flash drive) شما را به عنوان مجوز ورود به حساب کاربري تنظيم کند.پيکربندي نرم افزار با توجه به رابط کاربري آن بسيار آسان است. شما ميتوانيد به هر تعداد که خواستيد در رمز عبور از اعداد و حروف  استفاده کنيد و در عين حال لازم نيست آن را به ياد داشته باشيد. علاوه بر اين، يک راه بسيار سريعتر براي ورود به ويندوز است و لازم نيست حتي به يکي از حروف رمزتان اشاره کنيد. استفاده از Rohos Logon Key بسيار آسان است.

فلش درايو خود را به پورت USB رايانه متصل کنيد و نرم افزار را اجرا کنيد. سپس بر روي Setup USB Key کليک کنيد. لازم به ذکر است که حتي پس از ذخيره سازي رمز عبور، شما نبايد داده هاي فلش درايو را حذف کنيد.پيشنهاد مي کنم از اين کارت عبور براي ذخيره سازي و انتقال داده ها استفاده نکنيد.

Rohos Logon Key1

مرحله بعد برنامه از شما میخواهد تا رمز عبور حساب کاربری خود را وارد کنید.اگر شما چند درایو فلش متصل به رایانه دارید میتوانید از گزینه Change  برای انتخاب درایو خود استفاده کنید. پس از انتخاب و وارد کردن رمز عبور بر روی Setup USB Key کلیک نمایید.

Rohos Logon Key4

رمز عبور با استفاده از الگوریتم رمز نگاری (AES – 256bit algorithm) محافظت میشود. شما میتوانید در هر زمان با کلیک بر روی Disable Key همه چیز را پیش فرض , و محافظت به وسیله فلش درایو را غیر فعال کنید.

Rohos Logon Key5

در هنگام لغو  وضعیت محافظت به خاطر امنیت بیشتر دوباره رمز عبور پرسیده میشود.

دانلود Rohos Logon Key با حجم ( 2.6MB)

نرم افزار بر روی ویندوز های Windows 8, 7 ,Vista , XP اجرا می شود. من بر روی Windows 7 32-bit تست کرده ام.

برای فعال سازی باید از قسمت Help  بر روی گزینه Get Registred کلیک کنید و سپس سریالی که در فایل دانلود موجود است را وارد نمایید.

Rohos Logon Key2

دیدگاه خود را وارد کنید
1 دیدگاه
  1. درود
    ممنونم بابت این مطلب خوب
    اما یه نکته که وجود داره اینه که هر چقدر هم که رمز قوی و خوبی برای ویندوز بسازیم در عرض ۳۰ ثانیه قابل شکستنه. حتی با این نرم افزارها. پس راه بهتر اینه که رمز ویندوز رو خیلی روش وقت نذاریم و برای حفاظت از فایلها و اطلاعاتمون به روشهای دیگه اعتماد کنیم
    باز هم ممنونم برای معرفی این بزنامه کاربردی
    شاد باشین

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *