n4get : برنامه یادآور به همراه بازه ها و الگوهای هشدار سفارشی برای اندروید

n4get : برنامه یادآور به همراه بازه ها و الگوهای هشدار سفارشی برای اندروید
  • 1391/7/21
  • مژگان فنائی
  • 0

ضمن تمرکز بر سادگی و کاربردی بودن، n4get Reminder یک برنامه مدیریت وظایف مفید برای اندروید است که دسته بندی های مختلفی بر اساس اینکه شما بتوانید تمامی یادآور های مربوطه را گروه بندی کنید، ارائه می نماید. نه تنها برنامه از تنظیمات اطلاعیه های سفارشی با لرزش، صدا و/یا LED برای هر یادآوری پشتیبانی می کند، بلکه همچنین به شما اجازه فعال نمودن حالت سکوت برنامه ریزی شده برای دریافت اطلاعیه ها بدون صدا یا لرزش در هنگام خواب یا در یک نشست را می دهد. n4get Reminder همچنین یک جفت ویجت های مفید در چندین اندازه ارائه می کند که تمامی وظایف آتی، همراه با زمان باقیمانده برای هر یک، روی صفحه اصلی را نشان می دهد.

برنامه های مدیریت وظیفه و یادآور ممکن است در بازار اندروید بسیار باشند، اما آنچه n4get Reminder را جدا از دیگران همچون Any.DO ، Forget Me Not می سازد، گزینه ای برای تنظیم الگوها و بازه های هشدارهای سفارشی است. این ویژگی خاص n4get Reminder ، آن را یک برنامه جایگزین ساعت زنگ دار سودمند نیز می سازد. هرچند، هنر واقعی برنامه ویجت های صفحه اصلی آن، یعنی ویجت اصلی  n4get Reminderو ویجت فهرست n4get Reminder است.

در حالی که ویجت اصلی بر روی نمایش وظیفه بعدی از فهرست انجام کار (to-do) به همراه زمان برای هنگامی که یادآور به منظور اجرا تنظیم می شود تمرکز می کند، ویجت فهرست، نمایش بسیار دقیق تری از یادآور های ذخیره شده را ارائه می دهد. با استفاده از ویجت دوم، می توانید وظایف را با توجه به دسته بندی مورد نظر پالایش (فیلتر) کرده، و به صورت دستی شمارش معکوس هر یک از یادآور های ذخیره شده را تازه (refresh) کنید، و یک یادآور جدید درست از صفحه اصلی بیفزایید.

دکمه ی به علاوه (+) در بالا سمت راست صفحه اصلی به شما اجازه افزودن یک یادآور جدید را می دهد. برای هر یادآور، برنامه به شما اجازه می دهد تا یک عنوان، توضیح، زمان و تاریخ مقرر، تکرار بازه (اختیاری)، یک دسته/گروه وظیفه خاص، و تنظیمات اطلاع رسانی های مختلف را مشخص کنید.

صفحه اصلی برنامه به چندین صفحه نمایش تقسیم می شود، که هر یک وظایف افزوده شده شما بر اساس یک دسته خاص را فهرست می کند. برای جابجایی میان دسته ها، به سادگی به چپ یا راست در سراسر صفحه نمایش ضربه بزنید. با ضربه زدن روی یک وظیفه خاص، جزئیات آن و همچنین تنظیمات مختلف یادآور نمایان می شود. یکی دیگر از جنبه های منحصر به فرد برنامه این است که افزون بر نمایش زمان باقیمانده برای وظایف آتی، شما را از زمان دقیق وظایف خاتمه یافته مطلع نگه می دارد.

حالت سکوت گفته شده، می تواند از صفحه تنظیمات برنامه (فهرست > الویت ها) فعال و پیکربندی شود. در این رابطه، شما گزینه ای برای تعیین یک زمان شروع و پایان ویژه برای روشن/خاموش نمودن حالت سکوت در اختیار دارید.

n4get Reminder از هر دو نگارش رایگان (همراه با تبلیغات) و $2.50 بدون تبلیغات در بازار اندروید برخوردار است.

توجه: به نظر می رسد نگارش رایگان برنامه از Google Play Store به دلایل نامعلومی برداشته شده است.

برای دریافت نگارش پولی این برنامه به لینک زیر مراجعه نمایید:

(Download n4get Reminder Pro for Android (Paid

منبع: AddictiveTips

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *