ایسوس PadFone 2 را معرفی کرد

ایسوس PadFone 2 را معرفی کرد
  • 1391/7/27
  • امیر امام جمعه
  • 0

شرکت ایسوس بالاخره به طور رسمی محصول جدید خود را با نام PadFone 2 معرفی کرد. این دستگاه ترکیبی از گوشی هوشمند و تبلت میباشد که دارای ویژگی های گوشی و ابعاد تبلت است. نسخه دوم PadFone نسبت به نسخه قبلی شاهد آپدیت های بسیاری بوده که آن را به طور کلی تغییر داده است.

گوشی هوشمند دارای صفحه نمایش 4.7 اینچی از نوع +Super IPS و کیفیت 720p میباشد و از پردازشگر چهار هسته ای APQ8064 Qualcomm بهره میگیرد. دوربین آن سنسور 13 مگاپیکسلی دارد که ساخت شرکت سونی است و دوربین جلوی آن نیز با کیفیت 1.2 مگاپیکسل برای تماس های تصویری طراحی شده است. برای فیلمبرداری نیز میتواند با کیفیت 720p در 60 فریم بر ثانیه و کیفیت 1080p در 30 فریم بر ثانیه فیلمبرداری نماید.

از دیگر ویژگی های اصلی این محصول میتوان به 2 گیگابایت حافظه رم ، باطری 2140 میلی آمپری و محافظ Corning Fit Glass اشاره نمود که از آن بر روی محصولات دیگر مثل نکسوس 7 نیز استفاده شده است. قابلیت NFC برای این دستگاه در اختیار میباشد و از 50 گیابایت حافظه ابری شرکت ایسوس نیز بهره میگیرد. اما متاسفانه بر روی آن ورودی micro SD قرار ندارد. هم چنین نسخه ای با پشتیبانی از فناوری LTE نیز برای برخی از کشور ها در دسترس خواهد بود. سیستم عامل آن نیز اندروید نسخه 4.0 (بستنی حصیری) است و به گفته شرکت سازنده به زودی آپدیت 4.1 (لوبیا ژله ای) نیز برای آن در اختیار قرار خواهد گرفت.

اما در طرف دیگر لوح دستگاه با اندازه 10.1 اینچ قرار دارد که بر روی آن یک باطری 5000 میلی آمپری قرار خواهد داشت. وزن آن نیز به 514 گرم میرسد و با قرار گرفتن گوشی بر روی آن این رقم به 649 گرم افزایش پیدا میکند. البته این مقدار وزن نسبت به نسخه قبلی در حدود 200 گرم سبکتر است. قیمت گوشی به زودی با قیمت حدودی 700 دلار عرضه خواهد شد.

منبع

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *