اسکیت مخصوص برای Xbox Kinect

اسکیت مخصوص برای Xbox Kinect
  • 1391/7/28
  • امیر امام جمعه
  • 0

کینکت یکی از محصولات شرکت مایکروسافت است که توانایی کنترل بازی های ویدیویی را از طریق حرکات به کاربر میدهد و تمرکز زیادی نیز بر روی حرکات دست ها دارد. از زمان عرضه این محصول بسیاری از شرکت ها اقدام به تولید محصولات جانبی برای آن کرده اند. در تازه ترین مورد ، شرکت تویوتا طرحی از یک اسکیت را پیشنهاد کرده است که از دوربین مخصوص کینکت و یک تبلت ویندوز 8 بهره میگیرد.

دوربین وسیله حرکت دست های شما را تشخیص میدهد و سرعت خود را بر اساس آنها تنظیم میکند. به طوری که با پایین بردن دست ها سرعت افزایش و با بالا رفتن دست ها سرعت کاهش پیدا میکند. شرکت تویوتا اعلام کرده است که میتوان از این فناوری کنترل توسط دست در خودرو ها استفاده کرد و برای مثال بدون از دست دادن توجه راننده به جاده سرعت رادیو ضبط را کم یا زیاد کرد.

در سال گذشته تویوتا و مایکروسافت همکاری خود را اعلام کردند تا این شرکت خودرو سازی از فناوری کینکت برای وسایل نقلیه خود بهره بگیرد. تویوتا گفته است کنترل توسط حرکات دست میتواند همانند سیستم تشخیص صدا در خودروها به موفقیت برسد یا حتی جایگزین آن نیز بشود زیرا دز تشخیص صدا برخی از عوامل مثل لهجه و وضوح صدا تاثیرگذار هستند. البته مواردی که ذکر شده است در حال حاضر ایده های خامی بیشتر نیستند و شاید در آینده شاهد به کار رفتن آنها در حمل و نقل باشیم.

منبع

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *