بررسی اسمارت فون LG Intuition

بررسی اسمارت فون LG Intuition
  • 1391/8/1
  • مبين
  • 1

شرکت ال جی مدتی است که خود را با اسمارت فون های جدیدش مشغول کرده است. و شهرتش با این کار افزایش یافته است. امروز گویا آی تی اسمارت فون جدید ال جی را با نام LG Intuition برای شما بررسی می کند.

نکات برجسته LG Intuition

صقحه نمایش :  از نوع gorilla glass و رزولوشن 768×1024  پیکسل

پردازنده : name, GHz, x-core

حافظه ذخیره سازی : 32 گیگابایت بدون گسترش

دوربین : دوربین اصلی 8 مگاپیکسل و دوربین جلو 1.3 مگاپیکسل

طراحی صنعتی

اگر بخواهیم به طراحی LG Intuition نگاه کنیم متوجه میشویم که عرض غیر معمولی دارد و این عکس این نکته را آشکار می سازد. اما در حال حاضر یکی از محبوب ترین فبلت ها در جهان به حساب می آید.

درسمت راست این اسمارت فون کلید های کنترل صدا وجود دارد که بسیار کوچک می باشند. در قسمت بالای آن یک پورت micro-USB با درپوش کشویی وجود دارد که طراحی آن را مدرن تر کرده است.

پشت LG Intuition از پلاستیک با بافت ال جی ساخته شده است و آرم 4G LTE به وضوح قابل مشاهده است. در پشت آن قابل جا به جایی نیست بنابراین باتری این گوشی عض نمیشود. خبر خوب اینجاست که کاربران از حافظه ذخیره سازی آن که 32 گیگابایت می باشد رضایت کامل را دارند.

جلوی این گوشی تمام شیشه ای است. در بالای صفحه نمایش  لوگوی Verizon و ال جی به شکل برجسته ای قابل دیدن است. همینطور دوربین جلویی و  یک سنسور برای تشخیص نور در بالای صفحه نمایش آن دیده می شود.

صفحه کلید آن در مقایسه با آیفون 5 بزرگتر بوده و در زمان تایپ کمتر دچار اشتباه می شوید در حالی که روی آیفون 5 اینگونه نیست. اگر از سرویس اس ام اس و ایمیل استفاده می کنید این اسمارت فون برای شما مناسب و می تواند این نیاز های شما را بر طرف کند. صفحه کلید LG Intuition برای تایپ بسیار مناسب است و کاربران می توانند به راحتی انگشت هایشان را روی آن تکان بدهند. شکی در این نیست که صفحه کلید LG Intuition از گلکسی نوت 2 راح تر می باشد و آرگونومی کامل در آن به کار رفته است.

LG intuition دفترچه یادداشت شما خواهد بود

LG Intuition در هنگام ثبت کردن بادداشت خط شما را همانطور که هست ذخیره می کند و تغیری در آن حس نمیکنید. اگر یک قلم خازنی داشته باشید بسیار سریعتر از صفجه کلید می توانید متون خود را یادداشت کنید و همینطور می توانید آثار هنری خود را خلق کنید.

صفحه نمایش

در ساخت این صفحه نمایش از تکنولوژی IPS استفاده شده است که باعث بهتر تشخیص دادن رنگ های آن خواهد شد نرخ تجدید نور آن در حد معمول است .روشنایی این صفحه نمایش به اندازی کافی بالا است و به همین دلیل عکس و فیلم در ان به وضوح دیده خواهد شد.

امکانات خارق العاده 

صفحه کلید مجازی: اگر بخواهیم عادلانه قضاوت کنیم و کاری به شهرت آیفون نداشته باشیم. باید اعتراف کنم که تا به حل صفحه کلید مجازی به این غول پیکری و راحتری ندیده ام .

ایمیل : سرویس ایمیل آن بسیار ساده است اما دسترسی به عملیات و آیتم های مختلف در آن آسانتر شده است. یکی دیگر از محبوبیت های آن بزرگی و واضحی فونت های استفاده شده در آن است که کاربر به راحتی می تواند متون را در آن تشخیص بدهد.

تقویم : تقویم در صفحه نمایش کامل نشان داده می شود و بخش های مدریتی که می بایست از طریق منو انتخاب شوند به شکل یک پنل در آمده اند و در گوشه های صفحه نمایش قرار گرفته اند.

نرم افزار فیس بوک: از نسخه قدیمی برنامه استفاد شده است اما کار کردن با آن متنوع می باشد زیرا که می توان عکس های روی صفحه فیس بوک را بهتر و با اندازه کامل دید.

Google Maps : اگر به عکس زیر نگاه کنید نیازی به گفتن نیست زیرا که نقشه های واشح تر و بزرگ تر دیده می شوند و کمتر احتیاج به زوم کردن دارند. می توان به این برنامه اسمارت فون LG Intuition رتبه یک را بین تمام اسمارت فون های آندرویدی داد.

سرگرمی

پخش ویدیو: تعجب آور نیست که که کیفیت پخش ویدیو در LG Intuition بسیار عالی باشد. با کیفیت جنس و ادازه صفحه نمایش آن میتوان آن را یکی از بهترین پخش کننده های ویدیو در بین گوشی ها خواند.

کیفیت دوربین: با استفاده از همچین اسمارت فونی که دارای یک سنسور بزرگ است باید انتظار داشت که کیفیت عکس آن بهتری از 8 مگاپیکسل باشد.

عملرکرد پردازنده: در لیست زیر بین تمام اسمارت فون های مشخص شده عملکرد پردازنده آن رتبه پنجم را گرفته است.

در آخر با توجه به مشخصات اعلام شده این اسمارت فون می تواند یکی از 5 اسمارت فون برتر دنیا باشد البته باید منتظر کارایی های آن در آینده شد.

نظر شما درباره این اسمارت فون چیست؟

منبع

دیدگاه خود را وارد کنید
1 دیدگاه
  1. اگر بخواهیم عادلانه قضاوت کنیم، واقعاً صفحه کلید این تلفن خییییلی شبیه آیفون هست! اصلاً مووو نمیزنه.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *