سرگرمی روز جمعه : یک خط بکشید و …

سرگرمی روز جمعه : یک خط بکشید و …
  • 1391/8/5
  • مهرداد ارجمندی
  • 0

در بازی این هفته ذهن و فکر شما در یک تست قرار میگیرد تا بتوانید بهتر آن را و میزان توانایی های خودتان را در این زمینه تشخیص دهید  باید خطوطی بکشید تا گوی ها در مکان مناسبی در صفحه نمایش قرار گیرند . به نظر خودتان می توانید خطوطی را بکشید تا گوی ها درون مکان های مربوطه قرار گیرند یا خیر و بازی را واگذار می کنید ؟

یک خط بکشید و …

تعداد بیست و چهار مرحله در این بازی وجود دارد تا حسابی از آن لذت ببرید و شما را حسابی درگیر کند .اگر بتوانید در طی بازی 24 ستاره کسب کنید می توانید 6 مرحله نهایی را هم که اضافه می شوند بازی کنید  .

در اینجا اولین مرحله را مشاهده می کنید … در واقع این مرحله بیشتر برای آموزشی برای بازی است ، با استفاده از موس خود می توانید در صفحه نمایش خطوطی را رسم کنید .

توجه داشته باشید : هنگامی که نوع جدیدی از گوی ها وارد می شود یک آموزش سریع وجود دارد که می توانید از آن استفاده کنید ، مثلا گوی هایی با وزن بیشتر و آنهایی که در مراحل بعدی معرفی می شوند .

 

زمان آن رسیده که دکمه Go Button را فشرده و گوی ها را بگیرید …

 

برای رفتن به مرحله دوم آماده هستید ؟

در مرحله دوم نوع جدیدی از گوی ها معرفی می شوند که شما باید اطمینان حاصل کنید که در صفحه نمایش بازی  بیرون می افتند .

 

حالا خط ما آماده شده است و گوی ها دقیقا در جایی که برای آنها در نظر گرفته ایم می افتند .

 

در اینجا یک نگاهی به مراحلی در پیش رو داریم می اندازیم ( سه، چهار ، دوازده و پانزده ) در مرحله پازنده شما واقعا نیاز دارید که چند دقیقه ای را فکر کنید و راه حلی مناسب پیدا کنید تا گوی ها در مکان مورد نظر و مناسب در یک زمان !  قرار گیرند ( بالا ، پایین ، و چپ )

 

در مرحله هجدهم با یک راه حل چندگانه باید کار را انجام دهید . همانطور که متوجه شده اید وقتی که یک بار نتوانستید گوی ها را در مکان مناسب قرار دهید دفعه بعد که بازی را شروع می کنید یک خط به صورت سایه ، مسیری را که رفته اید نشان می دهد .

 

در مواقعی این می تواند کمک خیلی بزرگی به شما باشد .مخصوصا وقتی می خواهید یک مرحله را تکرار کنید .

موفق باشید و آخر هفته خیلی خوبی داشته باشید .

از اینجا می توانید این بازی را مشاهده کنید

منبع : How-To Geek

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *