لباس شخصیت های Assassin Creed را بپوشید

لباس شخصیت های Assassin Creed را بپوشید
  • 1391/8/6
  • ميثاق جراحي
  • 8

با نزدیک شدن به تاریخ انتشار بازی Assassin Creed III، یک شرکت تولید پوشاک دست به کاره عجیبی زده و خط تولید لباس هایی از نوع Assassin Creed را  آغاز کرده است.

در واقع این خط تولید برای توزیع لباس هایی با موضوع سری بازی های Assassin Creed، در طرح ها و رنگ های مختلفی عرضه می شود و هر محصول با این طرح قیمت های مختلفی دارد. لباس های سری Assassin Creed شامل تی شرت، پیراهن آستین کوتاه  و بلند، ژاکت و کُت می شوند.

به طور نمونه کُتی که تصویر آن را می بینید در حدود 260 دلار قیمت دارد.

سری بازی های Assassin Creed به قدری در بین بازی خور ها جا افتاده است که در کنار انتشار عنوان اصلی، لوازم جانبی و فرعی زیاد مرتبط با این بازی به یک صنعت و در آمد تجاری برای صنایع مختلف تبدیل شده است.

دیدگاه خود را وارد کنید
تعداد دیدگاه ها : 8 دیدگاه
  1. آقا من عاشق Assassins Creed هستم. اصلا رو دست نداره. خداس. دمشون گرم ، من که خیلی دوست دارم یکی از این لباسا رو بپوشم.

  2. رولیشنش خیلی چرت بود فقط زمان altir خوب بود من از همه ی آساسین ها تشکر می کنم حتی اگrه مرده باشن09392544161 شماره تلفن conno

  3. متن نظر…همه بازی های اساسین عالین اما از نظر من اساسین ۳از بقیه بهتره

  4. متن نظر…همه بازی های اساسین عالین اما از نظر من اساسین ۳از بقیه بهتره
    لباسشم باحال تره

  5. من بازی های زیادی را بازی کردم یعنی بعد از SHADOW OF MORDOR بهترین بازی که انجام دادم ASSASSIN,S بوده مخصوصا نسخه SYNDICATE.اخیرا دادم لباسشو برام مثل خودش بدوزن.

  6. من از تمام دوستانم(کاربران)و مدیریت در این سایت خواهش می کنم که بگویید اون چیزی را که ASSASSINS به دستش میبندد را کجا می فروشند

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *