عکس هایی از اسمارت فون نکسوس 4 ال جی به بیرون درز کرد

عکس هایی از اسمارت فون نکسوس 4 ال جی به بیرون درز کرد
  • 1391/8/6
  • مبين
  • 1

مدتی است که شرکت ال جی خود را با اسمارت فون ها مشغول کرده است و اسمارت فون های پر طرفداری ساخته است. اکنون اسمارت فون نکسوس 4 قرار است در رویداد 29 اکتبر گوگل  معرفی شود. چند روز پیش یک عکس از این اسمارت فون منتشر شد که فقط جلوی آن را نشان می داد.

امروز چند عکس دیگر از این اسمارت فون خارق العاده به بیرون درز کرده است. این عکس ها در صفحه توییتر شرکت ال جی پیدا شده است و این شرکت به طور رسمی اعلام کرده است که هفته آینده این اسمارت فون در رویداد آندروید گوگل معرفی خواهد شد.

اکنون شایع شده است که نکسوس 4 ال جی دارای سیستم عامل آندروید 4.2 Lime Pie می باشد. البته راست و دروغ آن را کسی نمی داند باید تا روز رویداد آندروید صبر کنیم و خودمان ببینیم.

صفحه نمایش این دستگاه 4.7 اینچی با وضوح  768 × 1280 پیکسل است. به علاوه دارای 2 گیگابایت رم و 16 گیگابایت حافظه داخلی می باشد. در طی این شایعات اعلام شده است که دوربین عقب نکسوس 4 ال جی 8 مگاپیکسل و دوربین جلوی آن برای چت تصویری 1.3 مگاپیکسل است. همچنین باتری 2100 میلی آمپر آن در سطر شایعات قرار دارد.

در دنیای فناوری از این گونه شایعات زیاد منتشر می شود که بهتر است به آن ها اعتماد نداشته باشیم. حال بهتر است خودمان در روز معرفی این اسمارت فون مشخصات,تصاویر و ویژگی های آن را ببینیم.

منبع

دیدگاه خود را وارد کنید
1 دیدگاه
  1. خیلی دوست دارم ببینم نکسوس ۴ چطوریه. اما حیف به خاطر طوفان شن باید بیشتر منتظر این دیوایس باشم

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *