معرفی گوشی های هوشمند با عمر باتری بالا

معرفی گوشی های هوشمند با عمر باتری بالا
  • 1391/8/7
  • مهيار سوري
  • 0

اسمارت فون ها (گوشی های هوشمند) چند سالی است که عصای دست بشر در دنیای فناوری شده اند. آن ها گوشی همراه، پخش کننده موسیقی، فیلم، مرورگر وب و برنامه ریز های شخصی و خودکار بوده و کار های دیگری هم انجام می دهند که خودتان از ما هم بهتر می دانید!
به طور عمومی، صحبت کردن و استفاده از دیگر امکانات در اسمارت فون ها به طور متعادل به شما بازدهی بالایی از باتری را می دهند که عموما برای همه، این گوشی ها عمر باتری مناسبی دارند.
اما به هر حال تمامی گوشی ها، قدرت کار به طور مداوم را ندارند؛ پس در ادامه مطلب با ما همراه باشید تا با 8 گوشی با کارکرد بالا آشنا شوید.

Droid Razr Maxx HD

با وجود صفحه بزرگ 4.7 اینچی اچ دی اش و اجزای پیشرفته اش، این دروید رازر در تستی که در سی نت انجام شد، 14 ساعت و 53 دقیقه به طور مداوم کار کرد و این در حالی است که هووی قدیمی اش (Droid Razr Maxx 15 ساعت و 16 دقیقه کار می کرد.

HTC Evo 4G LTE

این دستگاه، قبل از این که کاملا تخلیه انرژی (دشارژ) شود، 10 ساعت و 13 دقیقه کار می کند. و این در حالی است که این نسخه از خانواده اوو ها، بیشترین قدرت و استامینا را در خانواده اش دارد.

Motorola Droid Razr
این اسمارت فون، در بالای لیستی است که قرار است امسال به بازار بیایند. با آمدن این گجت، موتورولا نشان داد که همیشه لازم نیست، برای نشان دادن دوام بالا از تگ Maxx در نام گوشی ها استفاده کنیم. قدرت باتری این گوشی 9 ساعت و 37 دقیقه به طور کامل است.


Motorola Droid Razr Maxx
ترکیب شده با یک باتری قدرتمند 3.300 میلی آمپری است و تا زمان خاموش شدنش، 15 ساعت و 16 دقیقه خودش را نگاه داشت. همچنین گفته می شود، از امکاناتش به پردازنده دو هسته ای، ارتباطات 4G LTE و … نیز می توان اشاره کرد.


Samsung Galaxy S III
یکی دیگر از محصولات لیست، همین گوشی است. لیست ویژگی هایش انسان را به وجد می آورد! این گوشی هوشمند هم 9 ساعت و 24 دقیقه تا قبل از خاموش شدنش در تست سی نت عمر کرد.


Motorola Droid 4
با یک مدت زمان نسبتا بلند (9 ساعت و 5 دقیقه کار مداوم)،  کیبورد فیزیکی آسان کاربر و 4G LTE، موتورولا دروید 4 یک گوشی اندرویدی قدرتمند محسوب می شود.


Motorola Photon Q 4G LTE
این گوشی شاید به نحوی نسخه کوچک شده دروید 4 در صورتی که صفحه نمایش براق تر و رنگین تری داشته باشد، محسوب شود.
قدرت باتری اش 8 ساعت و 6 دقیقه است.

Sony Xperia Ion
سونی اکسپریا یون، شاید پرسرعت ترین اسمارت فون جهان نباشد اما دارای باتری سولیدی است که 7 ساعت و 57 دقیقه شارژ می ماند.
این 8 گوشی با دوام دنیا بود که تا کنون ساخته شده اند. اگر به نظر شما گوشی خاص قدرتمند دیگر از قلم افتاده است، با ما در قسمت دیدگاه ها در میان بگذارید
موفق باشید

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *