8 رایانه ای که با ویندوز 8 کار می کنند

8 رایانه ای که با ویندوز 8 کار می کنند
  • 1391/8/8
  • مهيار سوري
  • 1

اولین موج دستگاه های ویندوز 8 ای از راه رسیدند و بالاخره محک زده و تست شدند. پس بیابید با هم سری به این تبلت ها، دسکتاپ ها و لپ تاپ ها بزنیم و گلچین های خودمان را انتخاب کنیم.

درست است که ویندوز 8 اصلی چند روزی است معرفی شده اما تیم سی نت چند وقتی است که در حال کار بر روی گجت هایی است که با ویندوز 8 کار می کنند که شامل لپ تاپ های تاشو، آل این وان، پیسی های هیبرید و … می شوند. تا کنون ورژن های آزمایشی مختلفی از ویندوز 8 معرفی شدند و شاید خیلی از ما با سبک زیبا (اما کمی سخت) آن ها آشنا باشیم. اما این نسخه که نسخه اصلی این سیستم عامل است نشان بر این دارد که از این پس شاهد گجت های بیشتری هستیم که به طور پیش فرض با ویندوز محبوب 8 کار کنند.

Sony Vaio Tap 20

برای یک دسکتاپ 20 اینچی آل این وان لمسی بدون درایور اپتیکال و ولتاژ کم  با چیپ Corei5 با قیمت 999$ کمی جای سوال دارد. اما باید از باتری درون ساختی و طراحی نیمه پورتال (سمی پورتال) اش تشکر کرد، اما به هر صورت تپ 20، یک پیسی هدفمند برای ویندوز 8 محسوب می شود.

(امتیاز: 3.5 ستاره)

Dell XPS One 27

لپ تاپ دل، دو جهان را با این پیسی اش در اختیار گرفته. می پرسید چرا؟ این شرکت، استفاده از بیشترین امکانات را برای کسانی که به آن ها علاقه دارند و به همان اندازه هم پول می پردازند، پیشنهاد می کند. همچنین بیشترین رقابت خود را هم رو می کند و کیفیت نمایشی هم اندازه قیمتشان بهتان هدیه (البته با $!) می کند.

(امتیاز: 4 ستاره)

Toshiba Satellite U925t

بر خلاف دیگر لپ تاپ های شبیه این، این توشیبا ستلایت در نوع خودش یک تعجب مهندسی محسوب می شود، با این طراحی شاسی های محافظت کننده اش که به راحتی در همه اطراف باز می شود و می چرخد، بیشتر بهتان این حس را می دهد که یک آیپد با یک کیبورد متصل به آن در اختیار دارید تا یک لپ تاپ تاشو!  البته این یک حس دستیافتنی و خیلی بی ارزش است اما برای یک طرفدار همه جوره هیچ چیز خود این لپ تاپ نمی شود. می گویید نه خودتان ببینید!

Dell XPS 12

دل ایکس پی اس جدید این توانایی را دارد تا از قسمت دربش بچرخد؛ حال این چرخش می تواند به حالت دو تکه ای (باز شده) باشد یا مثل یک تبلت بر روی صفحه کلیدش بخوابد.
این گجت بسیار نازک است، طراحی خوبی دارد و حقیقتا به طور خارق العاده ای قابل چرخش است.
ولی بیشتر به جای یک لپ تاپ عمل می کند تا تبلت.

(امتیاز: 3.5 ستاره)


Sony Vaio E17

به عنوان یک رایانک (لپ تاپ) ویندوز 8 ای، کمی کم قابلیت است و تاچ پدش جوری به نظر می رسد که انگار برای کار در ویندوز ایت طراحی نشده است. البته صفحه لمسی قدرتمندی دارد که تنها می توان به بزرگ بودن صفحه اش دلمان را خوش کرد! البته باتری اش هم عمر طولانی ای ندارد.
(امتیاز: 3.0)

Sony Vaio T13 Touch

این دستگاه، بهتان راحتی کار با یک صفحه کیبورد سایز بزرگ را می دهد و پد لمسی اش هم یک پد پاسخگو برای تقریبا همه کاری، علی الخصوص تجربه استایل آسان کاربر ویندوز 8 است.

   Sony Vaio Duo 11

سونی در حال فروش این دستگاه به نحوی است که انگار رتبه بهترین لپ تاپ سال را می خواهد به دست آورد. یک لپتاپ فول اچ دی و تبلت صفحه لمسی است. و این از آن دسته چیز هایی – از نظر دسته بندی – است که به عنوان یک تبلت هم سطح با صفحه کلید موقت عرضه می شود.

(امتیاز: 3 ستاره)

Microsoft Surface RT

به عنوان تنها لپ تاپ مایکروسافت برندی که از نسخه RT استفاده کرده و اکنون در حال به روز رسانی به سیستم عامل جدید است، تنها گل سر سبدی از مایکروسافت است که دارای تاچ متمرکز بوده و یک تجربه خطرناک و بزرگ از ویندوز 8 محسوب می شود!
( امتیاز: 3.5 ستاره)

نظر شما چیست؟ از این ها کدام یک را می پسندید؟ یا بهتر است بگویم راضی تان می کند؟ هم لپ تاپ و یا گاهی تبلت. فکر خوبی نیست؟

منبع: Cnet

دیدگاه خود را وارد کنید
1 دیدگاه
  1. تو اینا به نظرم سرفیس بهترینه چون کار خود مایکروسافته و کاملا با ویندوز 8 هماهنگه.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *