بازی Grand Theft Auto Vice City برای آندروید و IOS عرضه می شود

بازی Grand Theft Auto Vice City برای آندروید و IOS عرضه می شود
  • 1391/8/8
  • مبين
  • 0

پس از موفقیت بازی Grand Theft Auto III بر روی IOS و آندروید شرکت بازی سازی راک استار تصمیم گرفت که یکی دیگر از عوانین این بازی پرطرفدار را برای پلتفرم های آندروید و IOS عرضه کند.

اکنون اعلام شده است که به مناسبت جشن 10 سالگی Tommy Vercetti بازی Grand Theft Auto Vice City به زودی برای آیفون 5 , سایر دستگاه های IOS و دستگاه های آندروید راه اندازی خواهد شد.

اگر به یاد داشته باشید داستان این بازی درباره Tommy Vercetti است که در زمان ورود به میامی سرمایه و مواد مخدرهای او در طی معامله ی نا موفق دزدیده می شوند. حال شما در این بازی نقش او را دارید و به دنبال دردها خواهید رفت و کم کم ثروتتان در این بازی زیاد می شود.

مدیر عامل شرکت راک استار اعلام کرد که قبل از ارائه این بازی تریلر جدید درباره آن منتشر خواهد کرد. اما ساخت تریلر جدید برای یک بازی قدیمی چندان جالب نیست.

راک استار اعلام کرده است که این بازی را تا چند هفته آینده راه اندازی می کند. متاسفانه تاریخ دقیق این راه اندازی مشخص نشده است. همچنین شرکت بازی سازی راک استار اعلام کرده است که بعد از این بازی نسخه جدیدتر آن از قبیل GTA IV برای این پلتفرم ها عرضه خواهد شد.

منبع

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *