ابزارهای مدیریت فایل

ابزارهای مدیریت فایل
  • 1391/8/9
  • آزاد
  • 1

Directory Opus 10

دهمین نگارش نرم‌افزار Directory Opus حرف‌های زیادی برای گفتن دارد. این نرم‌افزار 2 پنل جداگانه برای مدیریت فایل‌ها و پوشه‌های ویندوز در اختیار کاربر قرار می‌دهد.

DirectoryOpus10

تمام ابزارهای قدرتمند مثل ابزار همگام سازی پوشه‌ها، ویژگی تغییر نام دسته جمعی فایل‌ها با امکانات پیشرفته، ابزار FTP  و … این نرم‌افزار بهینه سازی شده و سرعت عمل آنها نیز افزایش یافته است. بدون شک این نرم‌افزار در حوزه مدیریت فایل‌ها و پوشه‌ها حرف‌های زیادی برای گفتن داشته و رقیبان در مقابل آن حرف چندانی برای گفتن ندارند.

virtual-clone-drive

Virtual Clone Drive

شبیه سازی درایوهای نوری ویژگی چندان جدیدی نیست اما این روزها با حذف درایوهای نوری در نوت‌بوک‌ها مواجه هستیم و از سوی دیگر اکثر نرم‌افزارهای حجیم و حتی معمولی در قالب فرمت IOS در اختیار کاربران قرار می‌گیرند، از این رو توانایی استفاده از این گونه فایل‌ها با درایوهای نوری مجازی دو چندان پیدا می‌کند.

در حال حاضر ویندوز فاقد امکان بارگذاری فایل‌های ISO  در درایورهای مجازی است اما نرم‌افزار Virtual Clone Drive  نیاز کاربران را در این زمینه برطرف می‌کند.

بعد از نصب این نرم‌افزار هرگاه روی فایل‌های ایمیج دوبار کلیک کنید، فایل مذکور در یک درایو مجازی بارگذاری شده و امکان استفاده از ان فراهم می‌شود. Virtual Clone Drive  قادر به ساخت بیش از 15 درایو مجازی است.

 faststone-image-viewer-4

Fast Stone Image Viewer

زمانی که قصد مشاهده سریع کاتالوگ‌های بسیار بزرگی از تصاویر را دارید، گزینه‌ای بهتر از نرم‌افزار  Fast Stone Image Viewer  پیدا نخواهید کرد.

این نرم‌افزار در یک چشم بر هم زدن تصاویر بندانگشتی از دایرکتورهای حجیم تصاویر تولید می‌کند. با بردن نشانگر ماوس به لبه‌های صفحه نمایش در محیط نرم‌افزار، ابزار ویرایشگر این نرم‌افزار هم فعال خواهد شد.

امکان تغییر اندازه و تغییر نام گروهی یا چاپ چندین تصویر روی یک برگه توسط نرم‌افزار وجود دارد.

Fast Stone Image Viewer  فرمت‌های بسیار متنوعی از تصاویر را پشتیبانی می‌کند. ابزارهای مدیریت فایل این برنامه عملکردی خوب داشته و شما را از مراجعه به Windows Explorer  بی نیاز خواهد کرد.

Sardu

SARDU

SARDU نام برنامه‌ای است که قادر به دانلود محبوب‌ترین سی‌دی‌های بوت‌ابیل از اینترت و قرار دادن آنها روی یک دی‌وی‌دی یا فلش درایوهای USB  است.

این نرم‌افزار دیسک‌های قابل دانلود را در دسته‌های زیر شناسایی کرده و امکان دانلود آنها را برای شما فراهم می‌کند:

  • آنتی ویروس‌ها، ابزارهای معمولی
  • توزیع‌های زنده لینوکس
  • دیسک‌های ویندوز PE
  • دیسک‌های بازیابی

ضمنا امکان اضافه کردن نرم‌افزارهای مورد علاقه شما هم وجود دارد.

بعد از دانلود دیسک‌ها، SARDU قادر به رایت آنها روی دی‌وی‌دی، تولید فایل ISO  یا ساخت فلش درایوهای USB  بوت‌ایبل از آنها خواهد بود.

دیدگاه خود را وارد کنید
1 دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *