Polatax برای آیفون: تصاویری به سبک پولارویدی فریبنده و با شکوه را خلق می کند

Polatax برای آیفون: تصاویری به سبک پولارویدی فریبنده و با شکوه را خلق می کند
  • 1391/8/9
  • مژگان فنائی
  • 1

حدود 20 سال است که دوربین های پولاروید در زمین پرسه می زنند. گذشته از راحتی این گجت های ارائه شده، نام تجاری حاصل از آنها نیز محبوبیت کسب کرده است. فناوری ممکن است سال های نوری پیش از سن پولاروید آمده باشد، اما هرگز لطمه ای به تجربه موجی از دلتنگی یا یادی از گذشته به صورت گهگاه نمی زند. iOS تقریبا برای هر تأثیر قابل تصور تصویری، برنامه هایی در اختیار دارد، Polatax آخرین عضو جدید مهم در فهرست برنامه هایی است که بر روی پالایش (فیلتر) یک تصویر خاص تمرکز می کند. همان گونه که ممکن است در حال حاضر از بحث ابتدایی ما حدس زده باشید، پالایشی (فیلتر) که Polatax بکار می برد اثر پولارویدی مشهوری است. هرچند، این بدان معنا نیست که این برنامه تنها یک قابلیت دارد. زمینه و تم هر چیزی در Polatax ممکن است پولاروید باشد، اما میزبانی برای دیگر اثر و حالت های تصویری نیز موجود است. نه تنها آن، بلکه شما می توانید شرح و عنوان هایی با بالاترین سفارشی سازی به تصاویر تان بیفزایید، و سپس در سراسر رسانه های اجتماعی نتایج بدست می آید.

حتا پیش از آپلود و گرفتن عکسی که قصد ویرایش آن را دارید، Polatax به کاربرانش اجازه تغییر قاب حاشیه یا “کاغذی” که تمام چیزهایی با ظاهر پولاروید مانند را ارائه می نماید را می دهد. بیش از 20 قاب (frame) در برنامه موجود است. بیشتر کاغذها طراحی شده اند تا نمای تصاویر پولارویدی قدیمی را برای عکس هایتان به ارمغان آورند. برخی از قاب ها می بایست پیش از آنکه از آنها استفاده کنید، دانلود شوند، اما برای شما هزینه ای نخواهد داشت. هنگامی که از کاغذ راضی بودید، تصاویر می توانند برای ویرایش از فهرست دوربین (camera roll) گرفته شده یا وارد شوند.

تصاویر باز شده در Polatax می توانند به شیوه های بیشماری ویرایش شوند. فهرست ویرایشگر FX پلاگین Aviary برای ارائه شماری از اثر و حالت های تصویری و دیگر گزینه های اصلی ویرایش را مورد استفاده قرار می دهد. شما می توانید کنتراست، روشنایی، سطح اشباع و شفافیت و وضوح تصویر را تنظیم کنید.

ویرایشگر متن خود برنامه یک مجموعه از گزینه های جامع شگفت انگیز را ارائه می کند. در حدود 50 قلم (فونت) برای انتخاب وجود دارند، و شما می توانید به صورت دستی اندازه متن، ارزش و رنگ آلفا را تنظیم کنید. برای تورفتگی مناسب قطعه متن، از سه دکمه واقع در گوشه پایین سمت چپ استفاده نمایید. امکان به اشتراک گذاری محصول نهایی از طریق ایمیل، یا رسانه اجتماعی وجود دارد.

Polatax در تجلیل از راه اندازی آن به مدت محدودی رایگان است. هم اکنون آن را از لینک ارائه شده زیر دانلود نمایید.

Download Polatax For iOS

دیدگاه خود را وارد کنید
1 دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *