معرفی 3 گوشیِ نکسوسِ جدید

معرفی 3 گوشیِ نکسوسِ جدید
  • 1391/8/12
  • مهيار سوري
  • 1

گوگل به تازگی سه دستگاه جدید اندروید جلی بن 4.2 اش را معرفی کرده و گفته دیگر چیزی روی دست این ها نخواهد زد و آن ها را به طعمی جدید از این نسخه اندروید منسوب کرده است.
جدید ترین دستگاه های نکسوسی عبارت انداز: نکسوس 3، نکسوس 7 و نکسوس 10 که روزولشن خوبشان حتی با آیپد مینی هم رقابت می کند. همه این گجت ها با اندروید 4.2 وارد بازار شده که با ویژگی های جدید محبوبی به بازار می آیند.

این نسخه جدید از اندروید با وجود این دستگاه ها، پیش بینی می شود که کاربران زیادی را جذب کند. این نسخه با برنامه Photo Sphere همراه است که بهتان اجازه می دهد عکس های 360 درجه بگیرید. یک ویژگی دیگر که خیلی وقت است منتظرش بودیم، کیبورد درونی ساز شبیه سوایپ است که برای کسب اطلاعات بیشتر به این لینک مراجعه کنید.

نکسوس 4 جدید ($299-399$)، یک گوشی هوشمند (ال جی ساز) با صفحه نمایش 4.7″ با کیفیت تصویر بالاست که از پردازنده چهار هسته ای و شارژ وایرلس (بی سیم) استفاده می کند.

اگر به دنبال گوشی بزرگتری هستید، نکسوس 7 که در دو نوع 16 گیگ ($249) و 32 گیگ ($249) عرضه می شود برایتان مناسب است و همچنین امکان اتصال به ارتباط HSPA + ($299)  را هم دارد و طبق گوگل اعلام کرده، می تواند با بیش از 200 پوشش دهنده GSM در سراسر دنیا همگام شود.

نکسوس 10 (سامسونگ ساز) ($399 – 499) پرچم دار و گل سرسبد جدید گوگل است که دارای رزولوشن تاثیر گزار 2560×1600 بوده و حتی از آیپد جدید هم (2048×1536) جلو می زند.

در کنار این گزارش ها، گوگل، برنامه “Google Now” اش را هم با کارت ها و اطلاعات بیشتر به روز رسانی کرده، محتوای رسانه ای دیگری هم در گوگل پلی اضافه نموده و اکنون، امکان خرید فیلم از کانادا، انگلیس، اسپانیا، استرالیا هم ممکن است. ضمن اینکه موزیک گوگل پلی هم در چندین کشور اروپا قابل دسترسی است. این بود گزارش امروز.
راجع به گزارشی که امروز دادیم چه فکر می کنید؟ کدام یک از دستگاه های بالا بیشتر برایتان جذاب بود؟

منبع: Makeuseof

دیدگاه خود را وارد کنید
1 دیدگاه
  1. عالی بود مرسی
    جدا به دور از تعصب الکی سامسونگ خیلی رشد خوبی داره. با اینکه اچ تی سی دارم ولی سامسونگ آینده گوشی تو دستشه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *