BoxCryptor ویندوز هشتی اینبار با امنیت بالاتر

BoxCryptor ویندوز هشتی اینبار با امنیت بالاتر
  • 1391/8/17
  • مهيار سوري
  • 0

سرویس های ذخیره سازی اطلاعاتی چند وقتی است که بسیار محبوب شده اند و این به جایی رسیده که حتی ما ایرانی ها با سرعت کم هم عاشق و دلشیفته آن ها شده ایم!

برای مثال دراپباکس، اسکایو درایو، گوگل درایو، آیکلاد و … چندی از محبوب ترین ها هستند؛ شبکه هایی که ممکن است یکی از شاهراه های اصلی اطلاعات شما باشند.

اگر از این سایت ها استفاده کنید، حتما می دانید که اکنون دسترسی به این شبکه های ذخیره سازی برای بسیاری از دستگاه ها و سیستم عامل ها از جمله ویندوز 8 ممکن است، و از آنجایی که هر شرکتی به دنبال تبلیغ سرویس خودش است، این محصول به همراه حساب مخصوص خود مایکروسافت در اسکای درایو در اختیارتان قرار می گیرد و البته خالی از لطف هم نیست که عرض کنیم قبل از این هم اپ های این سرویس ها را برای هر دو سیستم عامل اندروید و ویندوز فون معرفی کرده بودیم؛ بله باکس کرایپتور!

همان طور که می دانید این برنامه فایل هایتان را با الگوریتم AES-256 کد گزاری کرده و به بالاترین حالت امنیت می رساند و با دراپباکس، گوگل درایو و اسکای درایو همخوانی بسیار بالایی دارد.
حالا نکته جالب توجه تَرَش اینست که افرادی که این سیستم عامل را نصب کرده باشند، می توانند به راحتی این اپ را از فروشگاه به رایگان دریافت کنند. برای دانلود ابتدا به ویندوز استور از طریق استارت اسکرین بروید، در قسمت محصولات به دنبالش بگردید یا هات کی Win+Q را فشار داده و سپس از طریق قسمت فیلتر جستجو برای به دست آوردن نتایج تلاش کنید. حال بر روی دکمه Install سمت چپ برای نصب استفاده کنید.

رابط کاربری این برنامه به شدت ساده است، پس به دنبال طراحی های فانتزی و خیلی خلاقانه (گل منگلی) نباشید!
همان اول که برنامه نصب شود، دکمه Add را می بینید، با کلیک بر روی آن تنظیمات حساب کاربری خود را برای انتقال اطلاعات وارد کنید. البته قبل از آن باید به یاد داشته باشید که درایوِ باکس کرایپتور را حتما از طریق یک دسکتاپ (لپ تاپ یا رایانه) منتقل کرده باشید. اگر این کار را به خوبی بلد نیستید به شخص دیگری واگذار کنید یا از دستورالعمل خود ویندوز استفاده کنید.

بخش بعد، شامل تنظیمات اسکای درایو می شود، هنگامی که این تنظیمات را انجام دادید، اسکای درایو یک پرمیشن (مجوز) از تان می خواهد.
پس از تائید، فولدر BoxCryptor.bc بر روی صفحه نمایش، نمایان می شود و می توانید مانند یک پوشه با آن برخورد کنید. (اعمالی که دوست دارید مثلا جابه جایی و …)

همچنین این برنامه برای ادامه فعالیت گذرواژه باکس کریپتور که اکنون استفاده می کنید، را ازتان درخواست می کند.  پس از تایپ پسورد، فایل های همگام سازی شده تان که رمز گزاری شده (انکریپت) هستند نمایش داده می شوند.

و این بود تمام کاری که لازم است با تبلت، یا گوشیتان انجام دهید.

به طور کلی، این برنامه برای ویندوز 8 در اولین گام های طراحی و توسعه قرار دارد، پس نباید از طراحی و باگ های آن خرده گرفت. چرا که به تازگی با ویندوز 8 پرو (64 بیتی) تست شده است.

منبع: Addivtivetips

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *