ویندوز 8 : Toolbox forجعبه ابزاری برای دسترسی سریع به برنام ها

ویندوز 8 : Toolbox forجعبه ابزاری برای دسترسی سریع به برنام ها
  • 1391/8/17
  • سعيد
  • 2

Untitled7171

برنامه های ویندوز 8 با سرعت در حال افزایش است و فروشگاه ویندوز Windows Store به طور مداوم در حال بروز رسانی است. این سرعت از رمان معرفی نسخه فینال و رسمی ویندوز 8 افزایش چشمگیری داشته است. در حالی که در فروشگاه ویندوز مشغول بررسی برنامه جدید و کاربرد آنها بودم به یک اپلیکیشن با نام Toolbox for Windows 8 به صورت تصادفی برخوردم.این برنامه به شما کمک میکند در رایانه و یا تبلت خود یک دسته ابزار را در دسترس داشته باشید.می توانید چند نوع دسته بندی ایجاد کنید و در هر قسمت برنامه ها و ابزار های خود را به صورت شبکه ای قرار دهید.

SandyToolbox_intablet7

نسخه ویندوز 8 معمولی و RT به صورت پیش فرض چندین حالت چیدمان را پشتیبانی می کنند, اما شما قادر هستید با توجه به فضای کار و سلیقه خود هر طور بخواهید برنامه ها و ابزار خود را چیدمان کنید.

به منظور دستیابی به برنامه Toolbox for Windows 8 فروشگاه ویندوز را اجرا کنید و در نوار جستجو عبارت“toolbox” را وارد کنید. سپس از سمت چپ نتایج جستجو بر روی کاشی برنامه Toolbox for Windows 8 کلیک کنید.

Toolbox-Store-Search774

در صفحه اصلی برنامه در فروشگاه ویندوز بر روی گزینه Install کلیک کنید تا عملیات دانلود و نصب برنامه در ویندوز 8 شروع شود.

Toolbox-Store-Main

ابزار های پش فرض در لیست 9 اپلیکیشن هستند که عبارت اند از :مرورگر، ماشین حساب، مبدل، فیس بوک، یادداشت های صوتی، هشدار دهندهNotifier، ساعت، آب و هوا و ترسیم کننده  Doodle است. با کلیک بر روی هر ابزار می توانید آن را تمام صفحه مشاهده کنید.

Toolbox-Main

هنگامی که در برنامه قرار دارید با راست کلیک به قسمت تنظیمات نحوه چیدمان ابزار ها layout در Toolbox دسترسی خواهید داشت. به طور کلی 9 طرح برای چیدمان در برنامه قرار دارد و می توانید پیش نمایش آنها را در بالای صفحه ببینید.

Toolbox-Layout

همچنین از نوار پایین با نام  Toolsets قادر خواهید بود به سرعت طرح بندی نمایش ابزار ها را تغییر دهید , این کار با پیروی از فرمان های کشیدن و رها کردن برای هر یک از ابزار ها بسیار جالب و راحت است.

Toolbox-Toolsets

می توانید با استفاده از قابلیت چند پوسته ای (نمایش صفحه ابزار های باز ) به راحتی چند کار را با هم انجام دهید.برای مثال در تصویر زیر فعالیت لحظه ای برنامه های آب و هوا، ماشین حساب و مرورگر وب برای شما نمایش میابد. البته نحوه نمایش به طرح چیدمان برنامه ها بستگی دارد.

Toolbox-Tools

تغییر نحوه چیدمان برای مشاهده ابزار های در حال فعالیت در برنامه Toolbox for Windows 8

Screenshot.21889.1000003

برای ذخیره طرحهای دلخواه Toolsets و یا پین کردن برنامه به صفحه آغاز باید وارد بخش تنظیمات برنامه Toolbox بشوید. کلید میانبر Win + I را برای باز شدن تنظمات فشار دهید و سپس از سمت راست گزینه تنظیمات Toolsets option را انتخاب کنید.

Toolbox-Settings

به طور کلی برنامه Toolbox for Windows 8 یک جعبه ابزار مفید برای رایانه شما است. مخصوص در هنگام استفاده از چند مانیتور (multi-monitor) به راحتی می توانید بر ابزار و برنامه های خود مدیریت کنید. همچنین نسخه تبلت به شما در استفاده حداکثری از فضا و دسترسی سریع به برنامه ها کمک فراوانی می کند. این برنامه برای هر دو نسخه 32 بیتی و 64 بیتی ویندوز 8 ارایه شده است.برای دریافت و مشاهده صفحه اصلی برنامه در فروشگاه ویندوز کلیک کنید.

SandyToolbox_intablet

دیدگاه خود را وارد کنید
تعداد دیدگاه ها : 2 دیدگاه
    1. استفاده از وی پی ان و برنامه fiddler

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *