Chirp با استفاده از صدا، تصاویر، یادداشت ها و لینک ها را با کاربران آیفون مجاور به اشتراک می گذارد

Chirp با استفاده از صدا، تصاویر، یادداشت ها و لینک ها را با کاربران آیفون مجاور به اشتراک می گذارد
  • 1391/8/23
  • مژگان فنائی
  • 0

مواقعی وجود دارند که ممکن است به خاطر فقدان به اشتراک گذاری فایل از طریق بلوتوث در iOS ، خود را گرفتار و ناراحت بیابید، اما شاید این موهبتی در لباس مبدل باشد، از آنجا که بسیاری از توسعه دهندگان واقعا راه حل های نوآورانه ای برای این مشکل ارائه کرده اند. افزون بر بسیاری از برنامه ها که به اشتراک گذاری تصاویر از طریق وای فای را هدف قرار داده اند، راه حل های منحصر به فردی همچون Bump وجود دارند، که به شما اجازه تماس تلفن تان با صفحه کلید رایانه تان برای انتقال فایل ها را می دهند. در حالی که نتیجه نهایی یکسان است، ضرری ندارد تا جاذبه بیشتری را به آیفون تان بیفزایید. Chirp برنامه دیگر آیفون است که با روشی واقعا منحصر به فرد از به اشتراک گذاری تصاویر، لینک ها یا یادداشت ها با دیگر کاربران iOS آمده است. ممکن است عجیب و غریب به نظر برسد، که این برنامه به طور اساسی داده ها را به iDevices مجاور می خواند. شما تنها باید یک عکس، URL یا یادداشتی را انتخاب کنید، و این به هر کسی تا زمانی که در حال اجرای Chirp هستند، با صدایی رسا منتقل خواهد شد. این شیوه به اشتراک گذاری، سودمند تر از گونه های دیگر است چرا که می توانید عکس ها را در دستگاه های مختلف در یک زمان، بدون آنکه مجبور به انتخاب یک دستگاه خاص یا ثبت نام برای یک حساب کاربری شوید، منتشر کنید.

Chirp برنامه ای بسیار ساده است، و برای حتا راحت تر ساختن کارها، هنگام ورود به برنامه برای نخستین بار، مجموعه ای مازاد از آموزش ها برای شما فراهم شده است. صفحه اصلی بازخوردی از تمامی فعالیت های اخیر را نمایان می سازد. پیوند (لینک) به حساب های فیسبوک و توییتر با این برنامه اجباری نیست، اما برای اجتماعی تر ساختن تمامی تجربه ها ضروری است. حساب ها را می توان با زدن روی گزینه ناشناس (Anonymous) به Chirp افزود. عکس های ایجاد شده در گذشته با Chirp توسط دیگران در نزدیکی شما، در همان فید (feed) نمایان خواهند شد، و شما می توانید برای مشاهده دقیق تر، آنها را گسترده سازید. برای پرداختن به کار و به اشتراک گذاری یک بخش از اقلام خودتان، روی نماد (آیکون) “+” در نوار پایین بزنید.

چهار روش به اشتراک گذاری داده ها با استفاده از Chirp وجود دارد. شما می توانید تصاویر را از درون فهرست دوربین (camera roll) آیفون تان به اشتراک گذاشته یا عکس جدیدی بگیرید و به اشتراک بگذارید. یادداشت ها می توانند درون برنامه ایجاد شوند و شما می توانید یک URL را در منطقه به اشتراک گذاری نیز بچسبانید (paste).

هنگامی که یک مورد را برای به اشتراک گذاری انتخاب کردید، روی دکمه زرد در پایین پست بزنید. برنامه یک صدای کوتاه تولید خواهد کرد (مطمئن شوید که گیرنده، برنامه Chirp را در این مرحله اجرا کرده باشد) و هنگامی که عملکرد Chirp متوقف شد، مورد به اشتراک گذاشته شده بر روی هر دستگاه دیگر کاربر دارای Chirp نمایان خواهد شد. خوشبختانه، Chirp در مورد شرایطی که باید در آنها عمل کند ایرادگیر و مشکل پسند نیست، و فایل ها را حتا در محیط های پر سر و صدا منتقل خواهد کرد. به عنوان یک اقدام امنیتی، داده های به اشتراک گذاشته شده از طریق Chirp به صورت خودکار در تلفن تان ذخیره نمی شوند، اما شما می توانید این کار را به سادگی با ضربه زدن روی عکس یا یادداشت و انتخاب گزینه ذخیره انجام دهید. چنانچه شبکه های اجتماعی خود را با Chirp پیکربندی کرده باشید، خصوصیات نمایه (پروفایل) تان به همراه فایل ها نیز منتقل می شوند.

ما می توانیم با اطمینان خاطر بگوییم که در دراز مدت چنین به اشتراک گذاری راحت فایل ها در iOS را ندیده ایم. رسیدن به این حقیقت اندکی برایمان سخت بود که برنامه ای تنها بر روی صدا برای انتقال داده ها تکیه می کند، اما باید بگوییم که این شیوه فوق العاده کارآمد است.

Chirp یک برنامه بهینه سازی شده برای آیفون است و می توانید آن را از فروشگاه برنامه iTunes به صورت رایگان از لینک زیر دانلود کنید.

Download Chirp For iOS

منبع: AddictiveTips

دیدگاه خود را وارد کنید