صفحه کلید جدید برای iPad mini توسط Belkin

صفحه کلید جدید برای iPad mini توسط Belkin
  • 1391/8/28
  • امیر امام جمعه
  • 0

شرکت Belkin به تازگی یکی دیگر از لوازم جانبی خود را برای خانواده تبلت های شرکت اپل رونمایی کرد. این محصول صفحه کلید قابل حمل برای iPad mini نام دارد و نام مدل آن نیز F5L145 میباشد. این وسیله برای تایپ آسان تر در iPad mini ساخته شده است که در همان حال میتواند از صفحه نمایش دستگاه نیز محافظ کند.

شرکت سازنده این محصول گفته است که در صفحه کلید فضای مناسب میان کلید ها وجود دارد و امر تایپ را بسیار آسان تر میکند. هم چنین بر روی آن کلید های میانبر وجود دارند که میتوان از آنها به عنوان پخش کننده ویدیو ، موسیقی و … استفاده کرد. اتصال صفحه کلید به تبلت از طریق ارتباط بی سیم بلوتوث انجام میشود.

قاب این صفحه کلید از جنس بسیار بادوامی است که سطح داخلی نرمی نیز دارد و از ایجاد خش بر روی تبلت جلوگیری میکند. هم چنین میتوان صفحه کلید را از قاب جدا کرد تا کاربران بتوانند راحتتر به انجام امور خود بپردازند. قاب محصول تاشو است و در هنگامی که مورد استفاده قرار نمی گیرد کمترین فضا را اشغال میکند.

این صفحه کلید از باطری داخلی استفاده میکند که تا 155 ساعت شارژدهی خواهد داشت. باطری داخلی محصول قابل شارژ است و این کار را از طریق کابل mini USB به USB انجام میدهد. جالب است بدانید بر روی آن محلی نیز برای خروجی دوربین تبلت قرار دارد و حتی در هنگام استفاده نیز میتوان تصاویر را ثبت نمود. قیمت آن نیز 79.99 دلار میباشد.

منبع

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *