بررسی تبلت Fujitsu M532

بررسی تبلت Fujitsu M532
  • 1391/8/30
  • آزاد
  • 0

گسترش روز‌افزون تجهیزات کامپیوتری،  گوشی‌های هوشمندف تبلت‌ها و نوت‌بوک‌ها کلیه شرکت‌های فعال در زمینه IT را به تکاپو انداخته است تا آنها نیز دستی بر آتش داشته باشند. حال هر شرکتی به فراخور توانایی‌ها و داشته‌های خود به نوعی وارد این میدان ‌می‌شود. شرکت فوجیتسو نیز با کوله‌باری از تجربه و تولیدات متنوع کامپیوتری پا در این عرصه گذاشته است.

در حالی که دوستداران تبلت در هیاهوی آی‌پد3 اپل و گلکسی تب2 سامسونگ غرق شده‌اند شرکت قدیمی و خوشنام فوجیتسو دست به یک کار انقلابی زد.

fujitsu-stylistic-m532-7

 عرضه تبلت 10 اینچی 4 هسته‌ای قدرتمند در حضور رقبای قدیمی کار بزرگی است.

وقتی برای اولین بار به M532 نگاه می‌کنید رنگ‌بندی مشکی و قرمزش در کنار ضخامت بسیار کم ان توجه شما را به خود جلب می‌کند. این ترکیب رنگ‌بندی در کمتر تبلتی دیده می‌شود.

ضخامت آی‌پد3 حدود9/4 و ضخامت گلکسی‌تب2 هم حدود 9/7 میلی متر است در حالیکه M532 تنها 8/6 میلی‌متر دارد.

fujitsu-stylistic-m532-3

M532 از اندروید نسخه 4/0/3 استفاده کرده م مجهز به چیپ جدید Tegra3 از شرکت Nvidia است. این چیپ که یک SoC کامل محسوب می‌شود از 4 هسته Cortex-A9  در فرکانس ¼ گیگاهرتز در کنار چیپ گرافیکی قدرتمند Nvidia  بهره می‌برد.

M532دارای یک گیگابایت رم و 32گیگابایت حافظه داخلی است که در کنار این‌ها می‌توان از کارت حافظه Micro-SD هم استفاده نمود.

دوربین M532هم یکی دیگر از برتری‌های آن بر رقبای معروفش است. در حالیکه سایرین حداکثر به دوربین‌های 5مگاپیکسلی بسنده کرده‌اند M532 از یک دوربین 8 مگاپیکسلی در کنار یک دوربین 2 مگاپیکسلی به عنوان دوربین مکالمه استفاده می‌نماید.

fujitsu-stylistic-m532-10

یکی دیگر از امکانات M532 پشتیبانی از سیم‌کارت برای استفاده از قابلیت 3G  است.

M532 به دو نرم‌افزار Citrix Receiver  و VMware View  مجهز است که از طریق آنها می تواند به یک کامپیوتر ویندوز 7 متصل شده و از راه دور بر روی آن کار کند.

در کنار همه موارد فوق پشتیبانی از امکاناتی که امروز بدیهی به نظر می رسند مثلGPS, Bluetooth، شبکه بی‌سیم، صفحه مالتی تاچ، انواع و اقسام سنسورها و… را هم باید به لیست بلند و بالای M532 اضافه کرد.

منبع: ubergizmo.com

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *