آیفون را با دوربین 14 مگاپیکسلی تجربه کنید

آیفون را با دوربین 14 مگاپیکسلی تجربه کنید
  • 1391/9/6
  • امیر امام جمعه
  • 2

خواننده مشهور و نام آشنا Will.i.am که با نام  Black Eyed Peas او را میشناسیم به تازگی از افتتاح خط تولید وسایل جانبی خود برای آیفون خبر داده است. البته این وسایل جانبی همانند برخی از شرکت ها فقط به قاب و محافظ ها ختم نمیشوند. این محصول جدید +i.am ، قصد ارائه دوربین 14 مگاپیکسلی را برای آیفون دارد.

او هم چنین گفته است : “ما از سنسور و فلش قوی تر خود بهره میگریم. کافی است که آیفون خود را به این دستگاه متصل نمایید تا گوشی هوشمندتان به یک نابغه تبدیل شود.” همان طور که در تصاویر به نظر میرسد این داک دارای سنسور منحصر به فرد خود و حتی کلید شاتر است. این وسیله در ویدیو موزیک این خواننده در هفته آینده با نام Scream and Shout به کار میرود.

اگر از کاربران این وسیله باشید میتوانید به آدرس اینترنتی مخصوص به آن یعنی www.i.am مراجعه کنید و پروفایل مخصوص به خود را ایجاد نمایید. محصول به طور رسمی در 28 نوامبر در رخدادی واقع در لندن منتشر خواهد شد. فروش آن نیز از دسامبر شروع میشود. در سال 2011 نیز شرکت اینتل Will.i.am را به عنوان سرپرست اختراعات خلاقانه استخدام کرده بود که جنجال زیادی را به پا کرد.

منبع : GSMArena

دیدگاه خود را وارد کنید
تعداد دیدگاه ها : 2 دیدگاه
  1. توی برنامه تخته گاز هم شرکت کرد و با حرفهاش همه را تحت تاثیر قرار داد. خیلی شخصیت جذاب، خودساخته و قدرتمندی داره. خیلی جالبه که در یک کشور اقلیت های نژادی اینقدر امکان برای پیشرفت داشته باشند

  2. Will.i.am توسط اپل به شهرت رسید. وقتی گروه شون ناشناس بود، اپل بهشون پیشنهاد خوندن واسه تبلیغ iPod کرد و گفت به جای پول بهشون iPod میده.

    آهنگی که واسه اون تبلیغ اجرا کردن هم به صورت رایگان تو فروشگاه iTunes قرار گرفت و یک شبه جزء دانلودشده ترین آهنگهای iTunes شد.

    اینجوری شد که این آقا وضعش سروسامون گرفت و یک شبه به جایی رسید که شرکت ساخت تیون و ساخت خودروی شخصی داره.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *