دانلود و گوش دادن به کتاب های صوتی در ویندوز 8

دانلود و گوش دادن به کتاب های صوتی در ویندوز 8
  • 1391/9/7
  • امیر امام جمعه
  • 1

خواندن کتاب یکی از سرگرمی های محبوب بسیاری از افراد میباشد اما به هر حال خواندن بیش از حد نیز به چشم ها آسیب وارد میکند. امروزه بسیاری از کتاب ها به فیلم های سینمایی یا بازی های رایانه ای تبدیل میشوند اما آیا این محصولات با محتوای خود کتاب ها برابری میکنند؟ اگر شما هم علاقه مند به کتاب خوانی هستید پیشنهاد میکنیم که کتاب های صوتی را نیز امتحان نمایید. گوش دادن به کتاب های صوتی نه تنها برای کودکان و یا بزرگسالان مفرح است بلکه بسیاری از نابینایان نیز از این فناوری بهره میگیرند. ساختن کتاب های صوتی نیز بسیار آسان است و تنها یک شخص با خواندن کتاب و ضبط کردن صدای خود قادر به ایجاد کتاب صوتی میباشد. پس از آن هر کسی میتواند به این محصول صوتی گوش فرا دهد و همانند خواننده لذت ببرد بدون این که نیاز به استفاده از خود کتاب باشد. کتاب های صوتی هم چنین برای کسانی که نگران آسیب رسیدن به چشمان خود هستند مناسب میباشد.

Audiobooks 8 برنامه ای است که برای ویندوز 8 در دسترس میباشد و به کاربر امکان دانلود و گوش دادن به کتاب های صوتی را میدهد. در این برنامه حدود 6.000 کتاب وجود دارد که در طبقه بندی های مختلفی مثل ماجراجویی ، هنر ، کودکان ، طنر ، تخیلی ، تاریخی ، ادبیات ، موسیقی ، شعر ، مذهبی ، علمی و … قرار دارند. بیشتر کتاب های در دسترس به زبان انگلیسی هستند ولی برخی از کتاب ها برای دیگر زبان ها نیز موجود میباشند که شامل چینی ، آلمانی ، فرانسوی ، پرتغالی ، هلندی ، اسپانیایی ، سوئدی و … میشود.

برای دریافت این برنامه به فروشگاه ویندوز مراجعه کنید و عبارت “audiobooks 8” را جستجو نمایید. سپس از لیست موجود عنوان مورد نظر را انتخاب و همانند دیگر برنامه ها اقدام به نصب نمایید.

پس از اجرای برنامه مشاهده خواهید کرد که کتابها در طبقه بندی های مختلف جای گرفته اند. علاوه بر مواردی که در بالا اشاره کردیم گزینه های دیگری نیز مثل جدیدترین عناوین وجود دارد. با کلیک بر روی هر طبقه میتوانید کتاب های مربوط به آن دسته را مشاهده کنید.

بعد از انتخاب یک کتاب برنامه شروع به دانلود آن و پخش اولین فصل میکند. در صفحه مربوط به کتاب میتوانید اطلاعات و جزئیات مربوطه همانند ژانر ، زبان ، تعداد صفحات ، حجم و تاریخ انتشار را مشاهده نمایید. دیگر فصل های کتاب نیز به صورت قطعات صوتی جداگانه در اختیار هستند. اگر قصد داشتید که در جایی توقف کنید و یا به عقب برگردید میتوانید از کلید های کنترل که در پایین کاور کتاب قرار دارند استفاده نمایید.

با کلیک بر روی هر قسمتی از برنامه نوار ابزار مربوطه نمایش داده میشود که میتوانید در آن دانلود کردن کتاب را متوقف کنید و یا از دیگر موارد موجود بهره بگیرید.

اگر برنامه را به صفحه شروع ویندوز سنجاق کنید میتوانید به طور مستقیم و آن را اجرا نمایید.

با هدایت صفحه به سمت راست میتوانید دسته بندی های موجود و زبان های در دسترس را ببینید. همان طور که اشاره کردیم دسته های متعددی در این برنامه وجود دارند که میتوانند شما را برای مدت زیادی سرگرم نمایند.

دانلود برنامه audiobooks 8 از فروشگاه ویندوز 

منبع : addictivetips

دیدگاه خود را وارد کنید
1 دیدگاه
  1. ممنون از معرفی App های که برا ویندوز 8 معرفی میکنید .
    من همیشه این App ها را پیگیری را معرفی کنم و امتحان میکنم .

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *