شش اپلیکیشن اندرویدی برای کریسمس

شش اپلیکیشن اندرویدی برای کریسمس
  • 1391/9/17
  • مهيار سوري
  • 0

پیش از شروع تعطیلات میلادی با اندروید بهتر است شش اپلیکیشن داغ را که هم اکنون از گوگل پلی در دسترس است را روی گوشی‌های هوشمند و یا تبلت‌ خود نصب کنید و به طور کامل از تعطیلات اگر خارج از ایران هستید لذت ببرید! با ما همراه باشید.

 

Amazon Cloud Drive Photos (free)

 

آمازون یک درایو ابری مربوط به عکس برای پلت فرم اندروید ایجاد کرده است. به طوریکه شما یک حساب کاربری در آمازون ایجاد می کنید و این حساب به شما این اجازه را می دهد که که عکسهای روی دستگاه تلفن همراه خود را به طور مستقیم وارد درایو ابری کنید.

این یک راه ساده برای ذخیره سازی عکسها از تلفن و یا تبلت به درایو ابری است و با وجود این که جدید است اما قابل اعتماد است و تنها عیبی که دارد به شما اجازه تغییر نام فایل‌ها و یا حرکت بین آن ‌ها را نمی دهد. قابل ذکر است که این اپلیکیشن ۵ گیگ فضای ذخیره سازی رایگان را در اختیار کاربران می دهد. بد نیست آن را امتحان کنید.

Crackle (free)

 

اپلیکیشنی است که تمام برنامه های تلویزیون و فیلم و …. را می توانید از طریق آن پیگیری کنید و حتی برنامه هایی را که علاقمند به آنها هستید قابلیت ذخیره آنها را دارد و بیشتر فیلم ها و برنامه ها در این اپلیکیشن موجود است.

حتی برنامه های کلاسیک مانند “Seinfeld” یا “The Three Stooges,”

و یا برنامه های پرطرفدار دیگر که کیفیت پخش آنها HD نیست ولی صدا و ویدیوی خوبی دارد.

Air Patriots (free)

اگر شما برای اولین بار است که یک دستگاه اندرویدی دارید بهتر است یکی دو تا بازی روی آن نصب کنید که یکی از آنهایی را که پیشنهاد می کنم Air Patriots (free) است که می توانید از آمازون دانلود کنید. این بازی سبک جدید برج بازی است و شما می توانید با خرید یک واحد در مسیر دشمن و گشت زنی و ایجاد یک شبکه کارآمد هواپیمایی و کلی بخش های سرگرم کننده دیگر ساعت ها لذت ببرید.

 Fotodanz (free)

 

با این اپلیکیشن می توان با یک یا چند تصویر ثابت یک حلقه انیمیشن ایجاد کرد؛ مثلا انیمیشن های Gif بسازید و یا حتی به شما این توانایی را می دهد که یک تصویر را تا ۵ ثانیه (سکانس های) حرکت بدهید.

TuneIn Radio Pro (99 cents)

اگر شما به دنبال این هستید که از دستگاه اندروییدی خود به عنوان منبع موسیقی استفاده کنید من پیشنهاد می کنم TuneIn Radio را بررسی کنید.

TuneIn Radio در واقع دارای بیش از 70،000 موج AM / FM و ایستگاه های رادیویی اینترنتی از در سراسر جهان است. این به این معنی است که شما می توانید از آن را برای گوش دادن به ایستگاه های مورد علاقه خود از جمله رادیو های داخلی، زبان های خارجی، ورزشی ایستگاه مانند ESPN، رادیو های خود ایران و حتی پادکست استفاده کنید.

قیمت این اپلیکیشن ۹۹ سنت است و با نسخه پیشرفته آن می توانید از قابلیت DVR  برای نگداشتن و یا عقب و جلو کردن برنامه های ضبط شده در رادیو استفاده کنید.

Google+ (free)

 این اپلیکیشن را فکر کنم همه با آن آشنایی دارند و کاملا شناخته شده است. و این دقیقا چیزی است که کابران اندرویدی آن را نادیده گرفته اند. این روزها همه می دانند گوگل پلاس در عمل شبیه توئیتر و فیس بوک است البته نسخه موبایل گوگل پلاس هنوز چیزهای زیادی برای ارائه دارد.

 به عنوان مثال شما می توانید با گوگل پلاس چت تصویری داشته باشید، عکسهای خانوادگی را به اشتراک بگذارید و یا به طور خودکار عکس های شما به درایو ابری منتقل بشوند و خیلی کارهای دیگر که بهتر است خودتان با این اپلیکیشن کار کنید و آن ها را تجربه کنید.

 پس پیشنهاد می کنیم این برنامه را نصب و دیدگاه هایتان را با ما به اشتراک بگزارید.

مانا باشید

منبع: Cnet

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *