گلکسی نوت 3 با صفحه نمایش باز بزرگتر!

گلکسی نوت 3 با صفحه نمایش باز بزرگتر!
  • 1391/9/25
  • محمدکریم حدیدی
  • 4

چندي پيش خبر فبلت هاي 6.1 اينچي هوآوي و 6 اينچي سوني در محافل آي تي پخش شد و همگي از چنين سايز تصویری متعجب شديم اما گويا اين پايان داستان نيست و ما همچنان شاهد فبلت هاي با سايز بيشتر هستيم.
بنا بر اظهارات Korea Times سامسونگ قصد عرضه سومين نسل از فبلت هاي با ارزش سري نوت خود در پاييز سال 2013 ميلادي را دارد، شايعات از يک فبلت تمام اچ دي با نمايشگر 6.3 از نوع امولد خبر مي دهند که اين جهش بزرگي نسبت به نوت هاي سري اول و دوم با نمايشگر هاي 5.3 و 5.5 اينچي مي باشد.
از لحاض پردازشي هم پيش بيني مي شود که داراي 3 گيگابايت حافظه جانبي رم و يک پردازنده چهار هسته اي سامسونگ باشد، همچنين قرار است که اين فبلت از قابليت LTE و قلم پيشرفته تر نيز بهرمند شود.
اينطور که از خبرها مشخص مي شود سال 2013 يه جنگ سخت افزاري تمام عيار در زمينه ي فبلت هاست، بايد ديد که آيا سامسونگ مي تواند باز به يکه تازي در اين بازار دست پيدا کند؟  مسلما رقبا مي بايست از امکاناتي استفاده کنند که خود را از ديگر محصولات متمايز کنند که تا به اينجا سامسونگ با قلم خود و برنامه هاي بهينه شده با آن يک برگ برنده در دست دارد.

دیدگاه خود را وارد کنید
تعداد دیدگاه ها : 4 دیدگاه
  1. من یکی که میگم گلکسی نوت برندست.
    چرا؟
    چون سامسونگ همیشه بین گوشی های آندرویدی بهترین بوده.
    چون سامسونگ همیشه همه ی سلیقه هارو جذب کرده.
    چون هرکی سامسونگ داشته از گوشیش راضی بوده.

    1. البته زوده که بشه نتیجه گرفت اما موفقیت تو دست نوت هستش مگر اینکه خودش بندازتش!

  2. این سایز جدید که می خواد بزنه یعنی بلای 6.3 دیگه خیلی سایز عجیبیه وا س یک فبلت…یکه به هرحال اسم تلفن همراه هم به یدک می کشه…این کارش دیگه خراب می کنه موفق دو نسل قبلشو

    1. منم قبول دارم، مگر اینکه طراحی تا حد ممکن بارکتر و کم حجمتر بشه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *