ثبت لحظات خوش زندگی در قالبی متفاوت

ثبت لحظات خوش زندگی در قالبی متفاوت
  • 1391/9/25
  • محمد مفيد
  • 0
ثبت لحظات خوش زندگی در قالبی متفاوت
ثبت لحظات خوش زندگی در قالبی متفاوت

 

زندگی خاطرات تلخ و شیرین بسیاری دارد، خاطراتی که بسیاری از مواقع به دست فراموشی سپرده می‌شوند. هر یک از ما راهی را برای ثبت خاطرات خود انتخاب می‌کنیم، برای مثال ممکن است نوشتن در دفترچه خاطرات را شروع کنیم و یا با دوربین های فیلمبرداری تمام لحظات را ضبط کنیم؛ اما در این بین به جرئت می‌توان گفت که رایج ترین روش ممکن برای ثبت خاطرات، عکس برداری است. عکس‌های رنگارنگی که با نگاه کردن به آن‌ها، آنچه در آن لحظه از زندگیمان گذشته است را به یاد می‌آوریم و برای دقایقی غرق در خاطرات می‌شویم.

احتمالاnدر فیلم‌های خارجی دکه های کوچک عکس‌برداری را دیده اید، که دو یا چند نفره می‌توانید داخل آن‌ها شوید و دستگاه با فاصله زمانی چند ثانیه عکس های متعددی از شما می‌گیرد و در نهایت به صورت یک سری مجموع عکس به هم چسبیده آن‌ها را چاپ می‌‌کند. یکی از خوبی‌های این دکه ها این است که عکاسی وجود ندارد تا از وی خجالت بکشیم و می‌توانیم انواع و اقسام شکلک های مختلف را به همراه دوستانمان در برابر دوربین دربیاوریم. این دکه های عکاسی در تهران چندان رایج نیستند، هرچند که اخیرا تعدادی در متروهای تهران نصب شده اند. اما بی شک در دسترس ترین راه برای گرفتن چنین عکس‌هایی موبایل شماست.

اپلیکیشن ‍incrediBooth به ما کمک می‌کند تا عکس های خاطره انگیزی را با تلفن خود به ثبت برسانیم.

کار کردن با این اپلیکیشن فوق‌العاده ساده است، شما پس از ورود به محیط برنامه باید فاصله زمانی بین عکس‌ها را انتخاب کنید، این فاصله می‌تواند بین ۱ ثانیه تا ۴ ثانیه باشد. کار دیگری باقی نمانده است، دگمه ثبت عکس را لمس کنید و منتظر شوید تا برنامه به صورت سریالی از شما عکس بگیرد. شما همچنین می‌توانید افکت های جالبی را نیز بر روی عکس‌های خود اعمال کنید. پس از اتمام کار عکس‌های خود و دوستانتان را می‌توانید در فیسبوک به اشتراک بگذارید تا دیگران نیز در دقایق شاد شما شریک شوند. این برنامه را می‌توانید بر روی دستگاه های آیپاد تاچ، آیفون و آیپد نصب نمایید.

قیمت : رایگان
سیستم عامل : iOS
دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *