“لانچر 8” استایلی زنده و مشابه ویندوز 8 برای لانچر های اندروید !

“لانچر 8” استایلی زنده و مشابه ویندوز 8 برای لانچر های اندروید !
  • 1391/9/26
  • سهیل دارائی
  • 0

در”LauncherWP8″ ، ما یک راه حل کاملا کاربردی و موثر برای صفحه اصلی گوشی اندورید شما و قفل صفحه (lock screen a Metro Modern makeover) یافتیم!

به نظر می رسد دنیای لانچرها هم موسسه ها و کمپانی ها را در رقابتی جدی قرار داده است و امروزه انتخاب یک لانچر زیبا با توجه به تعداد عرضه شده لانچر ها دیگر کار ساده ای نیست. به تازگی ، تیم “QiHang Dev Team” ، لانچری زیبا به نام ویندوز 8 منتشر کرده است که جایگزین مناسبی برای “فروشگاه بازی” است (Play Store).

لانچر 8 درحقیقت اپلیکیشنی است که روی اندروید شما به راحتی نصب شده و جایگزین مناسبی است برای صفحه اصلی و برنامه قفل صفحات (همان لاک اسکرین گشی)

برای مثال می شود اشاره داشت به طراحی انجام شده در قسمت تماسها (contacts) و همچنین فوتو گالری.

این لانچر همچنین دارای قفلی اختصاصی است که به شما کمک می کند گوشی خودرا در کسری از ثانیه به سرعت قفل کنید آن هم بدون نیاز به کلید پاور (power).

این لانچر بر خلاف “LauncherWP8” به شما این اجازه را می دهد که لیست اپلیکیشن ها را به دو حالت “نمایش لیست” و “نمایش شبکه ای” به دلخواه تغییر دهید و همچنین به شما چهار تم پیش فرض برای صفحه لاک اسکرین ارائه می دهد.

صفحه اصلی این لانچر و لاک اسکرین آن را ، از چند راه مختلف می توان تغییر داد و در قسمت بالای آن شما می توانید به “تهیه نسخه پشتیبان” و “بازگرداندن” تم برنامه به همراه تغییرات دلخواه خود بپردازید.

همچنین از قابلیت های این اپلیکیشن می توان اشاره داشت به این مورد که ، به شما اجازه داده می شود تا میانبر های دلخواه خودرا در صفحه اصلی یا در “Start Screen” (صفحه شروع) ایجاد نمایید.

امکان پیام کوتاه (SMS) و جعبه تماس گیرنده ها با شما هم دارای ابعاد گرافیکی گوناگونی شده است که به صورت متنی و حالت کشویی برای شما نمایان می شود.

 

همچنین قادر خواهید بود تا رنگ تم صفحه اصلی و لاک اسکرین را به رنگ مطلوب و دلخواه خود تغییردهید.علاوه براین شما می توانید چند جعبه گرافیکی دلخواه خود را به صفحه اصلی الصاق نمایید (پین کنید)

و میتوانید هرکدام از این جعبه های گرافیکی را به  اپلیکیشن های مورد نظر خود مرتبط سازید مثلا میتوانید آنها را به وایدجت های خود ، نرم افزار، قفل صفحه ، خدمات سیم کارت ، ساعت ، گالری ، دفترچه تلفن و … متصل سازید.

فقط کافیست جعبه گرافیکی مورد نظرتان را با انگشتان دست کمی لمس نمایید ( پایین نگه دارید ) تا منویی ظاهر شود که در آن توانایی انجام تغییر سایز ، تغییر رنگ زمینه ، متصل ساختن و عدم اتصال ( پین و آن پین ) ، تغییر عکس آیکون را داشته باشید.

همان طور که اطلاع دارید ، در ” Windows Phone launcher” و اغلب ” Android clones” ، با کشیدن انگشت دست برروی صفحه اصلی به سمت چپ ، فهرست اپلیکیشن ها ظاهر می شود.این فهرست در سه حالت برای شما قابل رویت است :

 حروف الفبا، به صورت عمودی در صفحه و یا به عنوان یک شبکه.

شما به راحتی و با سرعت می توانید با نگه داشتن دست خود برروی اپلیکیشن مورد نظرتان ( چند ثانیه ) ، آن را به صفحه اصلی الصاق نمایید (پین کنید) ، همچنین می توانید برنامه های ناخواسته و اضافی را از روش زیر از این لیست پنهان سازید :

Menu > Hidden apps

برای کار کرد و عملکر صحیح و هرچه بهتر جعبه گرافیکی ای که در بالا ذکر کردیم ، شما نیاز به نصب برنامه کمکی ” Anall Lockscreen ” دارید که می توانید از ” Google Play Store ” تهیه فرمایید.

نیازی نیست به صورت دستی برای نصب برنامه اقدام نمایید بلکه با وارد کردن ضربه ( tapping ) به جعبه گرافیکی ، شما را مستقیما و خودکار برای دانلود هدایت می کند.

این برنامه ای که برایتان معرفی کردیم ، در حال حاضر بهترین برنامه ایست که با شما بوسیله آن با گوشی اندروید خود میتوانید از طعم ویندوز موبایل 8 لذت ببرید !

» منبع

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *