ویندوز 8 : برنامه کار با شبکه اجتماعی Twitter

ویندوز 8 : برنامه کار با شبکه اجتماعی Twitter
  • 1391/10/2
  • سعيد
  • 0

 

 

 

بدون شک توییتر (Twitter)بزرگترین میکروبلاگ است.کاربران با گجت های مختلفی اقدام به بازدید و ارسال تویت در این شبکه می کنند. برای ویندوز 8 نیز برنامه های گوناگونی برای استفاده در گجت های که با این سیستم عامل سازگار هستند ارایه شده است. در این مقاله  اپلیکیشن Rowi که دارای ویژگی کار در محیط مترو (Modern UI) و قابلیت پیگیری دنبال کننده ها,پیام ها, و ارسال توییت است را معرفی می کنیم.

برای دریافت برنامه Rowi می توانیم مستقیم به فروشگاه ویندوز (Windows Store) مراجعه کنیم. بعد از وارد شدن به سایت فروشگاه ویندوز در کادر جستجو عبارت Rowi را وارد کنید و از نتایج در سمت چپ بر روی نام آن کلیک کنید تا عملیات دانلود و نصب برنامه شروع شود.

در ابتدای شروع بکار برنامه اطلاعات حساب توییتر شما مانند نام کاربری و رمز عبور در خواست می شود. بعد از وارد کردن جزئیات بر روی گزینه اجازه دسترسی (‘Authorize app’) کلیک کنید.

طراحی برنامه بسیار ساده و کاربر پسند است. از قسمت میانی برنامه می توایند دسترسی مستقیم به تنظیمات داشته باشید.همچنین قادر هستید برای پس زمینه برنامه یک عکس دلخواه قرار بدهید. در سمت چپ می توانید یک لیست از آخرین توییت های که دوستانتان ارسال کرده اند را ببینید. همچنین در این قسمت از تب بالای که شما گزینه های Tweets, Mentions, Messages, و  Favorites است می توانید دیگر فعالیت ها را در توییتر دنبال کنید.

با کلیک بر روی هر پیغام توییت , گزینه های شامل نقل قول، و پاسخ سریع برای شما به نمایش میابد.همچنین لینک مستقیم برای به اشتراک گذاشتن توییت در حال مشاهده نیز به رنگ سبز برای شما ارائه می شود. در سمت راست نیز عکس از آنچه که شما قبلا در علاقه مندی ها مشخص نموده اید نمایش میابد.

برای ارسال توییت های جدید از قسمت بالا سمت چپ گزینه ‘new tweet’ را انتخاب کنید و  شروع به نوشتن پیام مورد نظر خود کنید, سپس بر روی دکمه Tweet کلیک کنید.

برای تغییر و دسترسی به تنظیمات برنامه بر روی نوار Charms Bar در سمت راست کلیک کنید و گزینه Configuration را انتخاب نمایید.

تنظیماتی مانند تغییر پس زمینه (Background image) نحوه نمایش اطلاعیه ها, و تنظیم زمان بروز رسانی خودکار در دسترس هستند.

برنامه Rowi برای ویندوز 8 و همچنین نسخه RT عرضه شده است. می توانید برای دانلود و مشاهده صفحه آن در فروشگاه ویندوز به اینجا مراجعه کنید. همچنین وب سایت Rowi نیز در دسترس است.

منبع :addictivetips

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *