کارت شارژ خود را از روبی شارژ بخواهید

کارت شارژ خود را از روبی شارژ بخواهید
  • 1391/10/5
  • علیرضا
  • 2

این روزها اکثر مردم از سیم کارت های اعتباری استفاده می کنند . دسترسی سریع و ارزان بودن از عمده دلایلی است که باعث جذب مردم می شود . برای شارژ سیم کارت های اعتباری نیز روش های گوناگونی وجود دارد . استفاده از دستگاه های POS موجود در فروشگاه ها ، عابربانک ها و وبسایت های اینترنتی از جمله این روش ها هستند . در این مطلب قصد داریم تا به شما وبسایت دیگری را به منظور خرید شارژ سیم کارت های اعتباری پیشنهاد دهیم .

Ruby Charge را می توانید در لیست انتخاب های خود برای خرید کارت شارژ قرار دهید . محیط کار ساده و در عین حال زیبا و راحت آن به شما حس خوبی را خواهد داد . تنها در سه مرحله می توانید کارت شارژ خود را خریداری کنید .

اما روبی شارژ چه امکاناتی را در اختیار کاربرانش قرار خواهد داد ؟

* خرید شارژ برای همه سیم کارت ها : برای هر چهار اپراتور ایرانسل ، همراه اول ، تالیا و رایتل می توانید از طریق این وبسایت شارژ خریداری کنید . البته فروش شارژ سیم کارت های اعتباری رایتل به زودی آغاز خواهد شد .

* شارژ مستقیم سیم کارت های ایرانسل نیز یکی دیگر از قابلیت های مفید این فروشگاه می باشد . تنها کافیست که شماره سیم کارت ایرانسل خود و یا دیگران به روبی شارژ بدهید تا خیلی راحت و سریع عملیات شارژ سیم کارت انجام شود . بدون اینکه بخواهید پین شارژ را وارد کنید . همچنین این امکان وجود دارد که سیم کارت را به صورت معمولی یا شگفت انگیر شارژ نمایید .

* امکان پرداخت قبوض سیم کارت های دائم ایرانسل : قابلیت مفید دیگری که روبی شارژ به شما ارائه می دهد ، امکان پرداخت قبوض سیم کارت های اعتباری ایرانسل است که به ساده ترین شکل ممکن انجام خواهد شد .

* ارسال پین شارژ به ایمیل و تلفن همراه : پس از خرید علاوه بر اینکه پین شارژ برای شما نمایش داده می شود ، از طریق ایمیل و پیام کوتاه نیز این کد برای شما ارسال خواهد شد .

* پشتیبانی آنلاین و تلفنی : در صورتی که در هر کدام از مراحل کار به مشکلی برخوردید ، کافیست با پشتیبان روبی شارژ ارتباط کنید تا مشکل شما برطرف گردد . پشتیبان به دو صورت آنلاین و تلفنی انجام خواهد شد .

آدرس پشتیبانی آنلاین : support@rubycharge.com

شماره تماس پشتیبانی : 89711111 – 021


* امکان خرید با تمامی کارت های عضو شتاب : تقریبا اکثر کارت های بانکی موجود در کشور به شبکه شتاب متصل هستند . پس با تمامی این کارت ها می توانید اقدام به خرید شارژ کنید .


پیشنهاد ما به شما برای خرید شارژ سیم کارت های اعتباری روبی شارژ است . از خرید خود راضی خواهید بود . برای خرید اولین کارت شارژ خود به RubyCharge.Com مراجعه کنید .

دیدگاه خود را وارد کنید
تعداد دیدگاه ها : 2 دیدگاه
  1. سلام
    الان این پست روی گویا آی تی تبلیغاتی هست یا بچه های گویا آی تی سفارش کردن این سایت رو!!؟

    1. سلام مهدی جان .
      این پست تبلیغاتی هست .
      موفق باشی ….

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *