راهکار سامسونگ برای ارتقاء فرهنگ استفاده صحیح از تلفن همراه

راهکار سامسونگ برای ارتقاء فرهنگ استفاده صحیح از تلفن همراه
  • 1391/10/10
  • ITTeach
  • 0

حمایت از رویدادهای فرهنگی، یکی از اقدامات ارزشمندی است که کمتر مورد توجه بخش تجاری بوده است. اما این نکته مورد توجه شرکت سامسونگ قرار گرفته و براین اساس در برگزاری اولین جشنواره فیلم و عکس همراه تهران مشارکت می کند.

شركت سامسونگ در راستاي اهداف اين جشنواره برنامه‌هاي متنوعي دارد كه از آن جمله مي‌توان به همراهي اين شركت در برگزاري كارگاه‌هاي آموزشي فيلم‌سازي با موبايل اشاره كرد.

شركت سامسونگ با مشارکت در برپایی کارگاه‌های آموزشی، به فرهنگسازی در زمینه استفاده هر چه حرفه‌ای‌تر از قابلیت‌های تلفن همراه می‌پردازد و با تشريح تکنیک‌های عکاسی و فیلمسازی خلاق با تلفن همراه کاربرد هنری گوشی‌های موبایل را آموزش مي‌دهد. گوشی های گلکسی نوت 2 از تازه ترین محصولات موبایل سامسونگ است که قابلیت های بسیار متنوعی برای ساخت فیلم و عکسبرداری در اختیار کاربران خود قرار می دهد.

كارگاه‌هاي آموزشي «اولين جشنواره فيلم و عكس همراه تهران» با هدف ارتقا دانش فیلمسازی دانشجویان و دانشگاهیان از آذر ماه سال جاری آغاز شده و تا نيمه دي ماه در 20 دانشگاه کشور ادامه دارد. شرکت سامسونگ در این کارگاه‌های آموزشی به معرفی تازه‌ترین دستاورد های فناوری دوربین‌های تلفن همراه و جدیدترین محصولات خود به جامعه دانشگاهی ایران می پردازد.

همچنین سامسونگ برنامه های متعددی در این جشنواره خواهد داشت که اطلاعات آن در خبرهای بعدی منعکس می شود.

اولین جشنواره فیلم و عکس همراه تهران با محوریت عکس و فیلم با تلفن همراه،  از اول تا چهارم اسفند 1391 در تهران برگزار می‌شود. مهلت ارسال آثار براي اين جشنواره دي ماه 1391 است. علاقه مندان می‌توانند براي كسب اطلاعات بیشتر در این زمینه به سایت جشنواره به نشاني www.tfpf.mobi   مراجعه كنند.

ستاد خبري حاميان جشنواره فيلم و عكس همراه تهران

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *