حافظه خوبی دارید؛ شناسایی لوگو ها با این اپ (iOS و Android)

حافظه خوبی دارید؛ شناسایی لوگو ها با این اپ (iOS و Android)
  • 1391/10/11
  • مهيار سوري
  • 0

مطمئنا شما هم شرکت مرسدس بنز را با آن آرم سه ستاره اش می شناسید. آرم به همراه نام های تجاری بر کارت ویزیت شرکت ها نقش می بندند و آنهایی که بسیار معروف هستند حتی بعدها نیاز به آن ندارند، چرا که بعضی اوقات به تنهایی لوگو کافی است. پس به همین دلیل است که کمپانی ها تلاش زیاد و وقت گیری می کنند تا لوگویی در خور را برای خود طراحی کنند. لوگو و افسانه اغلب به هم متصل هستند و ریشه در فرهنگ شرکت دارند.

به لطف سونامی تبلیغاتی که در اطراف ما جاری است، هر روز شاهد یک لوگو جدید هستیم. گاهی آنقدر خوب هستند که تا مدت ها در یاد ما می مانند و گاهی نیز به سادگی از کنار ما می گذرند. اگر در فروشگاه اپل چرخی زده باشید شاید به Logos Quiz Game برخورده باشید. Logos Quiz Game در واقع مسابقه ای است که دانش شما را در زمینه لوگو ها می سنجد ضمن اینکه این اپ برای اندروید نیز وجود دارد.

آرم های معروف، آنهایی که آسان هستند را شناسایی کنید

ایده ی این بازی ساده است- کوئیز گیم آرم های بسیاری را برای شناسایی به شما می دهد. اما واقعا با چه تعداد آرم سر و کار داریم؟ در واقع هنوز وقت نکرده ام بشمارم (مشغول بازی بودم) اما سایت این برنامه می گوید در تمام مرحله ها دارای 800 آرم است.

نکاتی برای نصب و راه اندازی

برنامه Logos Quiz Game حجم زیادی ندارد و تنها با 30 مگابایتی که از حافظه آیفون، آیپاد لمسی و آیپد اشغال می کند می توانید آن را داشته باشید. همان طور که انتظار می رود این یک برنامه رایگان است و همراه آن آگهی حمایت نیز وجود دارد که می توانید با پرداخت 2 دلار آن را حذف کنید. تبلیغات به صورت یک نوار کوچک در پایین صفحه نمایش محدود شده است و زیاد مزاحمت ایجاد نمی کند.

فکر می کنید بتوانید چند برند را تشخیص دهید؟

همه چیز برای گیم پلی وجود دارد. اما صبر کنید، اینجا یک سوار کوچک وجود دارد. این سوار هر چه سریعتر آرم ها را شناسایی کنید امتیاز بیشتری شما می دهد. بنابراین، برای افزایش امتیاز امکان تقلب از گوگل و سایت های دیگر وجود دارد.

در آغار کار مرحله ی اول آزاد است در حالی که باقی مانده آنها قفل هستند. در واقع، تفاوت بین مرحله ها در تعداد لوگوهایی است که نگه می دارند. خب، برای شروع کافیست روی آرمی که می خواهید شناسایی کنید کلیک کنید و در صفحه ی دومی که می آید اسم آن را بنویسید. حروف را هم درست از لحاظ املایی باید بنویسید وگرنه غلط گرفته می شود و تلاش های مکرر با جریمه همراه است، این را هم گفتیم که نگید نگفتیم.

آمار شما بررسی و درستی آن مشخص می شود. آرم های مختلف امتیاز های مختلف دارند، اما همه آنها به نظر می رسد حدود 90 تا 100 امتیاز داشته باشد.

حالا اگر شما جواب سئوالی را نمی دانستید چه؟ هر سه جواب درست به شما یک نکته می دهد. هر لوگو دارای سه نکته است که می توانید برای شناسایی درست لوگو به کار بگیرید. همچنین می توانید از دوستانتان در توییتر و فیسبوک نیز کمک بگیرید. برای فهمیدن برخی از نکات اضافه نیز می توانید کمی هزینه کنید.

میزان موفقیت کار خود را چک کنید

Logos Quiz دارای یک آمار ساده است که می توانید در آن به گزینه هایی دسترسی داشته باشید. با کلیک روی لیست اطلاعات می توانید آمار حیاتی مانند نمره، رتبه بندی و مدت زمان گیم پلی خود را مشاهده کنید. اگر هم بخواهید می توانید دستاورد های و نمرات خود را به صورت پست قرار دهید تا دوستانتان نیز آن ها را ببینند.

آمار آرم ها را جدی بگیرید

ما برند های محصولات را دوست داریم. کمی بیشتر به آرم هایشان توجه کنید تا در این راه طولانی نمره های بهتری بگیرید. بازی امتحان آرم، یک بازی ساده اما اعتیاد آور است که حافظه بصری ما را به کار می گیرید که علاوه بر داشتن پیچیدگی های خاص می تواند مفید هم باشد. پس برای مدتی هم که شده دست از وبگردی بکشید و مغز خود را محک بزنید.

منبع: MakeUseOf

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *