آنلاک کردن ویندوز 8 با استفاده از نرم افزار “Lockscreen Pro” (بوسیله USB ویندوز خود را آنلاک کنید !)

آنلاک کردن ویندوز 8 با استفاده از نرم افزار “Lockscreen Pro” (بوسیله USB ویندوز خود را آنلاک کنید !)
  • 1391/10/12
  • سهیل دارائی
  • 0

صفحه لاگین در ویندوز 7 را نمی توانید با دستکاری پیش فرض هایش ، به دلخواه خود سفارشی سازید! حتی باید گفت که پس زمینه صفحه لاگین را هم به راحتی نمی توانید تغییر دهید و برای این کار شما به استفاده از نرم افزار های دیگر نیازمندید. اما در ویندوز 8 ، این قفل که برای صفحه لاگین استفاده شده است دست خوش اصلاحاتی قرار گرفته است ! این تغییرات شامل ، یکسری اطلاعات ارائه شده اضافی از کاربران و سیستم رایانه است که خود کاربران با کار در ویندوز و تغییرات فایل ها و جا به جایی ها آن را بوجود می آورند. در واقع نوعی گزارش کار از سوی رایانه است . همچنین از دیگر اصلاحات انجام شده می توان اشاره داشت به توانایی تغییر تصویر پس زمینه !مشاهده روز و تاریخ ! توانایی کنترل اطلاعیه های درج شده توسط نرم افزارها و مدیریت آنها ! مشاهده وضعیت باتری !

با این حال، هیچ تغییر قابل توجهی در امنیت سیستم وجود ندارد!

امروز قصد داریم به شما نرم افزاری را معرفی کنیم که به راحتی روی صفحه نمایش ویندوز شما ، کار قفل گذاری صفحه نمایش را انجام می دهد و اسم این نرم افزار “Lockscreen Pro” است.

کار نرم افزار “Lockscreen Pro” ، بدین شرح است که به راحتی جایگزین قفل صفحه نمایش می شود و شما می توانید با اعمال تغییر در تنظیمات آن ، این برنامه را سفارش خود کنید و دستورات لازم و دلخواه خودرا مطابق با نیازتان به آن بدهید.

شما می توانید گزینه های مختلفی را برای باز کردن قفل رایانه خود به آن بدهید مثلا باز کردن قفل با “یو اس بی” (USB)

نکته جالب و امنیتی موجود در این نرم افزار این است که در هر بار تلاش ناموفق برای ورود ؛ سیستم به فرد مذکور شک کرده و با گرفتن یک عکس از دوربین وب کم ، تصویر فرد مذکور را به شما نشان می دهد ! بدین ترتیب از ورود افرادی که شما نمی خواهید به رایانه شخصیتان ورود حاصل کنند ، جلو گیری و به شما گزارش داده می شود .

علاوه بر این ویژگی های این نرم افزار ، شما می توانید به راحتی تصویر پس زمینه را با تصویر پس زمینه دلخواهتان عوض کنید.

“Lockscreen Pro” نرم افزاری پرتابل (portable application) است و این توانایی را به شما میدهد که به راحتی و تنها با دوبار کیلیک بر روی آیکون آن ، راه اندازی شود.

پس از اولین اجرای این نرم افزار ، به صورت خودکار ، پنجره پیکر بندی (configuration window pops up) اجرا می شود که شما در این پنجره اجازه دارید تا طرح دلخواه و گزینه های امنیتی مورد نظر خود را اعمال نمایید.

شما می توانید حالت نشان دادن یا مخفی سازی شناساگر باتری را نیز در این پنجره تغییر دهید

حتی مدل گرافیکی نمایش ساعت و باتری و تصویر پس زمینه نیز قابل تغییر هستند!

می توانید به ترم افزار فرمان بدهید تا رایانه شما را با یو اس بی (USB) آنلاک نماید

در گزینه های دیگر هم تغییر رمز عبور و همچنین گرفتن تصویر از فردی که ورودهای ناموفق مداوم را دارد نیز از گزینه های دیگر این نرم افزار است که می توانید به دلخواه فعال نمایید

زمانی که شما تمام تنظیمات مورد نظر را انجام دادید ، می توانید برای مطمئن شدن از نتیجه حاصله ، رایانه خودرا قفل نمایید و مراحل را تست کنید که اگر صحیح نبود دوباره تنظیمات را بررسی نمایید

به غیر از راه معمول برای آنلاک کردن قفل رایانه که با نوشتن گذر واژه امنیتی انجام می پذیرد ؛ شما می توانید از راه جدیدی اقدام به این کار نمایید ! می توانید یک یو اس بی درایو را ریجستر کنید و بوسیله آن ، قفل رایانه خود را آنلاک نمایید.

بدین منظور ، برای پیکر بندی یک یو اس بی درایو ، شما باید “option” را انتخاب نمایید و فلش درایو خود را به رایانه متصل سازید.پس از عبور از مرحله ثبت نام ؛ شما تنها با اتصال فلش درایوتان به رایانه است که می توانید عملیات آنلاک قفل صفحه را انجام دهید ! دقت داشته باشید که تنها با اتصال فلش به رایانه این کار میسر می شود و در غیر اینصورت شما توانایی آنلاک کردن قفل صفحه رایانه را ندارید

شما می توانید پس زمینه صفحه لاگین را که به صورت پیش فرض در نظر گرفته شده است را تغییر دهید ، یکسری تصاویر پیش فرض وجود دارد که می توانیداز آنها استفاده کنید ودر غیر اینصورت میتوانید از تصاویر موجود در رایانه خود انتخاب نمایید.

زمانی که یک ورود ناموفق شکل می گیرد ؛ به صورت خودکار ، برنامه وب کم فعال شده و تصویر فرد مذکور را ضبط و ذخیره می کند! و بعدا به شما نشان می دهد.

آخرین تصاویر گرفته شده از فردی که تلاش دارد به رایانه شما دسترسی یابد در کادر سمت راست صفحه قفل درج شده است.

اگر شما دکمه “Login Photos” را از اینترفیس اصلی برنامه ، انتخاب نمایید ؛ تمامی تصاویر گرفته شده از افرادی که روی رایانه شما ورود ناموفق داشته اند را مشاهده نمایید!

تنها تصویر خالی نیست ! بلکه همراه تصویر ، روز مورد نظر و تاریخ و ساعت هم درج شده است !

نرم افزار “Lockscreen Pro ” بر روی هر دو مدل 32 بیت و 64 بیت نسخه های ویندوز ایکس پی ؛ ویستا ؛ ویندوز 7 و ویندوز 8 قابل اجرا است.

همینک نرم افزار “Lockscreen Pro” را دانلود نمایید : لینک دانلود

منبع

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *