شرح خلاصه طوفان برخاسته از vizio در CES 2013

شرح خلاصه طوفان برخاسته از vizio در CES 2013
  • 1391/10/19
  • محمدکریم حدیدی
  • 0

روز گذشته کمپانی vizio در CES 2013 نشان داد که برنامه ویژه ای در زمینه گوشی های هوشمند و تبلت برای سال 2013 دارد. این شرکت آمریکایی که بیشتر به خاطر تلوزیون ها و رایانه های ارزان قیمت معروف است چندین محصول خود را معرفی کرد که در این مقوله خلاصه وار به شرح آن می پردازیم.

تبلت ویندوز 8:

 

Vizio برای اولین بار از تبلت ویندوزی 11.6 اینچی خود که از نسل جدید پردازنده های AMD استفاده می کند پرده برداری کرد. وظیفه پردازشی این تبلت بر عهده APU جدید AMD که از نوع دو هسته ای با فرکانس 1 گیگاهرتز است، می باشد و در کنار آن یک GPU با فرکانس275  مگاهرتز نیز تعبیه شده که هرچند برای بازی مناسب نیست اما قابلیت پشتیبانی از DirectX 11 را داراست. صفحه نمایش تمام اچ دی به همراه 64GB حافظه از نوع SSD از دیگر امکانات این تبلت خاص است. امیدواریم که Vizio سنت ارزان بودن محصولاتش را در این تبلت نیز به کار ببندد.

تبلت اندروئید 10 اینچی:

 

برخلاف تبلت ویندوزی، در این محصول vizio سعی کرده است که از نهایت قدرت خود در تبلت 10 اینچی جدیدش استفاده کند. از طراحی باریک و سبک آن گرفته تا پردازنده قدرتمند تگرا 4 و نمایشگر بسیار با کیفیت و تمام اچ دی همگی نشان از یک تبلت خوش ساخت دارند. در این تبلت اندروید 4.2 اجرا می شود و از دوربین عقب خبری نیست.

تبلت اندروئید 7 اینچی:

 

گویا عرصه تبلت های 7 اینچی تبدیل به عرصه تبلت های ارزان قیمت با کارایی بالا شده است. به دلیل محبوبیتی که تبلت های 7 اینچی دارند کمپانی Vizio نیز تبلت 7 اینچی خود را ساخته و پرداخته کرد. این تبلت پردازنده تگرا 3 و نمایشگر ۱۲۸۰ در ۸۰۰ از نوع IPS دارد و فاقد دوربین پشتی می باشد، دارای حافظه داخلی 16 گیگابایتی بوده و اندروید 4.2 خالص را اجرا می کند. آیا این تبلت شما را به یاد نکسوس 7 نمی اندازد؟

اسمارت فون های اندروئیدی 5 و 4.7 اینچی:

 

البته این اولین تجربه Vizio جهت عرضه گوشی های هوشمند نیست اما امسال با تجربه بیشتری وارد این عرصه شده است. هر دو گوشی دو سیم کارته بوده و از آخرین نسخه اندروید یعنی جلی بین استفاده می کنند. طراحی هر دو گوشی تقریبا” باریک و سبک است. هر دو مدل دارای صفحه نمایش های با کیفیتی هستند با این تفاوت که مدل 5 اینچی تمام اچ دی 1080 بوده ولی مدل کوچکتر 720 اچ دی است.

در حضور رقبای بسیار قوی، Vizio راه سختی را در پیش دارد اما شاید این مبارز تازه نفس بتواند با پایین آوردن حاشیه سود خود به موفقیت برسد.

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *