دریافت خبرها و گزارش های ویژه از ورزش های مورد علاقه تان با برنامه رسمی ESPN در ویندوز 8

دریافت خبرها و گزارش های ویژه از ورزش های مورد علاقه تان با برنامه رسمی ESPN در ویندوز 8
  • 1391/10/25
  • مژگان فنائی
  • 1

در تمامی طول سال، هواداران ورزشی همچنان با ورزش ها، لیگ ها و باشگاه هایشان همچون NFL ، NBA ، MLB ، NHL ، NCAAF ، NCAAB و غیره سرگرم هستند. هر یک از اینها، طرفداران و هواداران وفادار خودشان را دارند و شمار قابل توجهی افراد را به خود جذب می کنند. بیشتر هواداران خوش شانس این فرصت را به دست می آورند تا شاهد بازی زنده در ورزشگاه ها باشند؛ هرچند، آنهایی که بازی زنده را از دست می دهند می توانند یا با تماشای بازپخش ها، یا تنها بررسی امتیازها و خواندن در مورد لحظه های هیجان انگیز بازی پاسخگوی نیازشان باشند. شما می توانید تلویزیون تان را روشن کنید و منتظر خبرهایی که در رابطه با ورزش های مورد علاقه تان پخش می شود باشید، یا تنها وارد اینترنت شوید و به جستجوی آنچه که مورد نیازتان است بپردازید. ESPN نامی است که هر هوادار ورزشی به طور قطع و یقین آن را می شناسد. پوشش تمامی ورزش ها در شکل های مختلف از جمله تلویزیون، پادکست ها، و محتوای وبگاه آن را یکی از محبوب ترین منابع برای هرچیز ورزشی ساخته است. امروز، ESPN برنامه ویندوز 8 خود را منتشر کرده است که به کاربران اجازه می دهد در میان تمامی اطلاعات موجود در وبگاه ESPN در یک رابط کاربری Modern UI به جستجو و مرور بپردازند. شما می توانید سر مقاله ها را بخوانید، امتیازهای اخیر را مشاهده کنید، ویدئوها و تصاویر مربوط به رویدادهای ورزشی مختلف را تماشا نمایید، به پادکست ها گوش کنید و خیلی چیزهای دیگر. این برنامه همچنین با حساب myESPN تان همگام سازی کرده تا به شما تجربه ای کاملا شخصی ارائه کند و به شما اجازه می دهد تا رویدادهای مهم ورزش های مورد علاقه تان را با دوستانتان به اشتراک بگذارید.

به منظور دسترسی به برنامه، به فروشگاه ویندوز (Windows Store) بروید و ” the espn app” را جستجو کنید. کاشی با عنوان برنامه ESPN برای دسترسی به صفحه اصلی آن را انتخاب کنید.

روی دکمه نصب کلیک کنید تا دانلود و نصب برنامه در دستگاه دارای ویندوز 8 یا RT تان صورت گیرد.

رابط کاربری اصلی، تمامی گروه بندی های اصلی برنامه شامل خبر اصلی، مرکز امتیاز، ویدئوها، مجله، تصاویر، مرکز پاد (پادکست)، ورزش ها و غیره را در ESPN.com نشان می دهد. محتوای مرتبط به هر گروه می تواند به آسانی با کلیک بر روی کاشی مربوط به آن در دسترس قرار گیرد.

مرکز ورزش ها، امتیاز جدیدترین بازی ها را که در کاشی های زنده در زمان واقعی به روز رسانی شده اند را نمایش می دهد. بازی ها با توجه به ورزش خودشان گروه بندی می شوند و کلیک بر روی یکی، تابلوی امتیازهای دقیق، با کمک یک مقاله خبری را باز می کند (چنانچه بازی به پایان برسد، این مقاله منتشر می شود)، که به شما اطمینان می دهد که هیچ حرکت و عملکری از بازی را از دست نمی دهید.

بخش ویدئو به شما اجازه می دهد تا بازی های برتر و رویدادهای مهم بازی های پیشین، خبرها و مصاحبه های بازیکن ها را تماشا کنید.

گالری تصاویر نیز با توجه به ورزش های مختلف سازماندهی می شود. درون این بخش برای هر رشته ورزشی، تصاویر را با توجه به هر هفته از بازی می توان مشاهده کرد.

پیمایش به انتهای سمت راست، مرکز پاد را برای شما به ارمغان می آورد، جایی که می توانید به تمامی پادکست های ESPN مورد علاقه تان گوش سپارید. کنار این بخش، می توانید در میان محتوایی که تنها مربوط به ورزش مورد علاقه تان است به جستجو و مرور بپردازید. شما می توانید از NFL ، NBA ، MLB ، NHL ، NCAAF ، گلف، مسابقه اتومبیل رانی، و تنیس انتخاب کنید.

برنامه ESPN بر روی هر دو نگارش 32 بیت و 64 بیت ویندوز 8 و ویندوز RT کار می کند.

برای دریافت این برنامه از فروشگاه ویندوز به پیوند پایین مراجعه نمایید:

Get ESPN app from Windows Store

منبع: AddictiveTips

دیدگاه خود را وارد کنید
1 دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *