EnhanceMy8 یک برنامه تعمیر و نگهداری قدرتمند ویندوز 8 است

EnhanceMy8 یک برنامه تعمیر و نگهداری قدرتمند ویندوز 8 است
  • 1391/10/27
  • مژگان فنائی
  • 0

ویندوز 8 به مایکروسافت اجازه داده است تا مرزهای جدیدی فراتر از الگوی ویندوز 8 قدیمی دهه های خود را دنبال نماید. سیستم عامل جدید ترکیبی (hybrid) فرصت های تازه ای را برای سازنده اش، هم در صنعت رایانه های رومیزی (دسکتاپ) و هم تبلت ایجاد کرده است. شماری از ویژگی های جدید، تنطیمات، عناصر رابط کاربری و خرده ریزهای دیگری که به همراه آن می آیند به گونه ای باورنکردنی گیرا و چشمگیر است. نه تنها ویندوز 8 سریع است، بلکه انیمیشن زیبا مرحله عبور در صفحه شروع و برنامه های Modern UI آن واقعا جذاب و زیبا هستند. چنانچه هم اینک به سوی ویندوز 8 تغییر جهت داده اید و می خواهید آن را تنظیم کنید تا سریع تر سازید، EnhanceMy8 را برای یک بار هم شده امتحان کنید. این نرم افزار شما را به برخی ابزارهای تعمیر و نگهداری سیستم همچون پاک کننده دیسک (Disk Cleaner)، یکپارچه ساز دیسک (Disk Defragmenter)، اطلاعات سیستم (System Info) و پاک کننده رجیستری (Registry Cleaner)، به همراه چندین گزینه تنظیم به منظور – همان گونه که از نامش پیداست – افزایش تجربه ویندوز 8 تان متصل می کند.

یک رابط خوب از یک برنامه از نظر چشم انداز بسیار ارزشمند است و خوشبختانه، EnhanceMy8 در این زمینه با رابط کاربری روبان مانند خود شما را نا امید نمی سازد. حرکت و هدایت بسیار آسان است و شما گزینه های بسیاری را برای ور رفتن با آنها خواهید یافت. پنجره اصلی دارای شش سربرگ در بالا است، و هر یک شامل بسته ای از دکمه های اضافی در پایین خط است. این ابزار هنگام راه اندازی در سربرگ اطلاعات باز می شود، که به شما یک مرور و بررسی دقیق از سخت افزار سیستم تان و اطلاعات نرم افزار را ارائه می دهد. به عنوان مثال، شما می توانید جزئیاتی در مورد دمای پردازنده تان (در هر دو واحد فارنهایت و سلسیوس)، اطلاعات سیستم عامل ویندوز 8 ، مادربرد و حافظه، SPD (زمانبندی های حافظه و سرعت باس و غیره)، رابط صفحه نمایش (Display Adapter) و غیره را بررسی نمایید.

EnhanceMy8

سربرگ ابزار به شما اجازه می دهد تا نرم افزارهای تنظیم همانند پاک کننده های رجیستری یا دیسک را انتخاب کنید. این سربرگ همچنین امکان دسترسی به دکمه های پردازش یا فرایندها و خدمات را برای شما فراهم می کند، که به جز این، درون مدیریت وظیفه (Task Manager) ویندوز 8 موجود هستند. هر دو دکمه های گفته شده در بالا، برنامه های کاربردی پیش زمینه و پس زمینه موجود و خدمات سیستم را فهرست می کنند و به شما اجازه می دهند تا فرایندی را متوقف سازید یا کنار بگذارید یا اولویت آن را تعیین کنید، و برخی انتخاب های دیگری که پیش روی تان است. پاک کننده رجیستری شیوه ای مناسب فراهم می کند تا به سرعت شماری از خطاهای رجیستری را برطرف کرده و ورودی های ناخواسته را حذف کنید. پاک کننده دیسک نیز چندان تفاوتی ندارد، اما تنها در نگارش حرفه ای (Pro) این ابزار در دسترس است. EnhanceMy8 نیز به شما اجازه می دهد که اقلام و موارد موجود در هنگام راه اندازی سیستم (startup) را غیرفعال سازید تا به زمان خود راه اندازی (boot) سیستم سرعت ببخشید. افزون بر این، یک سربرگ “تنظیمات بیشتر مورد استفاده” وجود دارد، که باز هم باید گفت، این تنها در نگارش حرفه ای موجود است. برنامه به خوبی ابزارهای حرفه ای را با هم دسته بندی کرده است، بنابراین آنها در سر راه کسانی قرار نمی گیرند که می خواهند همچنان با نگارش رایگان ادامه دهند.

EnhanceMy8_Tools

سربرگ سیستم امکان دسترسی به ایجاد نقطه بازگردانی سیستم (System Restore Point)، ابزارهای سیستم، فایل، شبکه و ابزارهای امنیتی، و انتقال یا نسخه برداری از عملیات فایل های سیستمی را برای شما فراهم می کند. تنها ایجاد نقطه بازگردانی و ابزارهای سیستم در اینجا در نگارش رایگان قفل نبوده، و دیگر ابزارها نیازمند مجوز حرفه ای هستند. بخش ابزارهای سیستم به ویژه در ارائه دسترسی سریع به ابزارها، سودمند و آسان است همانند شبکه و نقشه ای از بلوک ها و حروف (Character Map)، ماشین حساب، ذره بین، خط فرمان (Command Prompt)، مدیریت رایانه و مدیریت دستگاه، اینها تنها نامی هایی است از میان چندین ابزار دیگر. از آنجا که شما به طور معمول به این تنظیمات و گزینه ها از نقاط مختلف ویندوز دسترسی دارید، خوب است که همگی آنها را در زیر یک چتر در اختیار داشته باشید.

EnhanceMy8_System

یک منطقه دیگر وجود داشته که به طور قطع ارزش بررسی را دارد، و آن سربرگ بهینه سازی (Optimization) است. در اینجا، شما می توانید حافظه نهان L2 و L3 واحد پردازش مرکزی (CPU) تان، و همین طور حافظه نهان IO در زیر بخش حافظه، حافظه نهان (Cache) را پیکربندی کنید. بخش نسبتا جالب در اینجا، راه اندازی (Startup)، دکمه خاموش کردن (Shutdown) است. این بخش به شما اجازه می دهد تا تعدادی مقادیر و ویژگی های ثابت (parameter) راه اندازی را برای کاهش زمان خود راه اندازی (boot) ویندوز غیرفعال سازید. به همین ترتیب، در زیر بخش خاموش کردن، می توانید رفتار و عملکرد انتطار برای برنامه های خراب شده (crashed)، تعلیق های (hang) برنامه، و زمان برای توقف برنامه به طور خودکار، در یک هزارم ثانیه را تغییر دهید.

EnhanceMy8_Optimizations

سربرگ سفارشی سازی ها (Customizations) به شما اجازه تنظیم نوار وظیفه، میزکار (دسکتاپ)، نمادها (آیکون)، پوشه ها، و تنظیمات فهرست زمینه را می دهد، هرچند بیشتر این گزینه ها تنها در نگارش حرفه ای در دسترس هستند.

به طور کلی، EnhanceMy8 به یقین برنامه ای با ویژگی های غنی و ارزشمند است. با اینکه بسیاری از گزینه ها در نگارش رایگان باز و آزاد نیستند، آنهایی که در دسترس هستند به طور قطع آن را برنامه ای ارزنده می سازند. و چنانچه کیف پولتان با پرداخت 29.99$ با کمبود و مضیقه مواجه نمی شود، می توانید تمامی قابلیت های آن را با خرید مجوز حرفه ای آزاد سازید. این ابزار تنها بر روی ویندوز 8 کار می کند.

برای دریافت این برنامه به پیوند پایین مراجعه نمایید:

Download EnhanceMy8

منبع: AddictiveTips

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *