معرفی پروژکتور سه بعدی اپسون در CES 2013

معرفی پروژکتور سه بعدی اپسون در CES 2013
  • 1391/10/27
  • ITTeach
  • 0

ابزار مورد استفاده شما مانند نمایشگر یا سیستم صوتی، در تجربه یک بازی ویدیویی یا تماشای یک فیلم بسیار تاثیرگذار است. اگر دنبال یک تجربه متفاوت هستید، می توانید از پروژکتورهای اپسون استفاده کنید.

epson_home_entertainment_header_original

اپسون در نمایشگاه CES 2013 از پروژکتورهای سینمای خانگی HD خود پرده برداری کرد. ویدیو پروژکتور 3 بعدی 750HD اپسون با قیمت 899 دلار، بازار مصرف کنندگان میان رده را هدف قرار داده است. در این محصول از فن آوری های 3LCD و Bright 3D Drive استفاده شده است و قابلیت نمایش محتوای دو بعدی و سه بعدی را دارد. کیفیت تصویر 720p با روشنایی 3000 لومن برای رنگ های سفید و دیگر رنگ ها می تواند برای کاربرانی که ویدیو پروژکتورها را به تلویزون های عظیم HD ترجیح می دهند، جذاب باشد.

3

طول عمر لامپ تصویر این محصول در حالت روشنایی، 4000 ساعت و در حالت کم مصرف به 5000 ساعت می رسد.

همراه پروژکتور 750HD، یک جفت عینک سه بعدی RF اکتیو برای زاویه دید وسیع تر کاربران وجود دارد. شارژ این عینک ها تا 40 ساعت دوام خواهد داشت و تنها با 3 دقیقه اتصال به برق، به اندازه 3 ساعت شارژ خواهند شد.

همچنین این محصول قابلیت اتصال مستقیم به کنسول های بازی، پخش کننده های بلو-ری، رایانه های دسکتاپ، تلفن های هوشمند را دارد، بدون آنکه مجبور به استفاده از مبدل های فرمت دردسرساز باشید.

طراحی منسجم و کوچک پروژکتور 750HD، جا به جایی آن را بسیار راحت تر کرده و درگاه های HDMI و USB روی آن، کارایی محصول را بالاتر برده است. پروژکتور 750HD مجهز به اسپیکرهای داخلی نیز هست.

پروژکتورهای اپسون در بازارهای معتبر کشور با گارانتی آواژنگ عرضه می شوند.

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *