تصویر دیگری از HTC M7 به بیرون درز کرد

تصویر دیگری از HTC M7 به بیرون درز کرد
  • 1391/10/30
  • مبين
  • 1

htc-M7قبلا هم تصاویری از گوشی هوشمند HTC M7 در اینترنت منتشر شده بود. حال تصویر جدیدی از این گوشی به بیرون درز کرده است شیعه شده است که صفحه نمایش آن 4.7 اینچی  full HD است و دارای وضوح 1920 در  1080 پیکسل می باشد.

گوشی هوشمند  HTC M7 باسیستم عامل آندروید لوبیا ژله ای عرضه خواهد شد و قدرت آن توسط پردازنده 4 هسته ای Qualcomm Snapdragon تامین می شود که دارای سجش زمان 1.7GHz نیز می باشد. سایر مشخصات این گوشی شامل دو دوربین است که دوربین جلویی آن 2 مگاپیکسلی است و دوربین عقب قادر به پخش و ضبط ویدئو های فول اچ دی یا 1080P است گفته شده است که دوربین عقب این گوشی 13 مگاپیکسلی است و دارای لنز  f/2.0 می باشد.

انتظار می رود که ماه آینده این گوشی به طور رسمی در کنگره جهانی موبایل معرفی شود و جزئیات بیشتری در مورد آن بدست ما برسد همچنین احتمال دارد که چند هفته پس از کنگره جهانی موبایل این گوشی عرضه شود.

زمانی که یک شرگت بزرگ خبر عرضه گوشی هوشمند جدید خود را می دهد اخبار,شایعات و تصاویر مختلفی از آن منتشر می شود و کسی هم از راست و دروغ آن ها نمی داند. پس اگر در زمان معرفی آن مشخصات آن متفاوت بود از ما گله نداشته باشید.

geeky-gadget

 

دیدگاه خود را وارد کنید
1 دیدگاه
  1. فعلا این گوشی قوی ترین پردازنده رو داره،شما حساب کنید! پردازنده Qualcomm APQ8064 S4 Pro با فرکانس 1.5 گیگاهرتز، از پردازنده Tegra3 با فرکانس 1.5 گیگاهرتز و همچنین از پردازنده Exynos 4412 با فرکانس 1.6 گیگاهرتز، قوی تر و سریع تره! دیگه خدا میدونه قدرت HTC M7 که احتمالا پردازنده ی Qualcomm Krait با فرکانس 1.7 گیگاهرتز داره، چقدر باشه!!! تازه LG Optimus G Pro هم دارن توش از همین پردازنده و با همین فرکانس استفاده می کنه.
    (توجه: پردازنده هایAPQ8064 یا Krait در واقع دو هسته ای هستن که دارن با 4 هسته ای ها رقابت می کنن(تو همین سایت نوشته بود))
    خیلی ممنون از این مطلبی که گذاشتید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *