کنترل بازنواخت Vimeo و یوتیوب در کروم از iOS یا اندروید

کنترل بازنواخت Vimeo و یوتیوب در کروم از iOS یا اندروید
  • 1391/11/1
  • سعید رمضانپور
  • 0

برخورداری از امکان اجرای ویدئوها بر روی صفحه بزرگ کامپیوتر در عین کنترل بازنواخت آنها از تلفن یا تبلت می تواند سهولت قابل توجهی به همراه داشته باشد، به ویژه اگر شما یک PC دسکتاپ داشته باشید و بخواهید که در زمان تماشای ویدئوها راحت روی مبل یا تختتان لم داده باشید. YouTube Couch Mode یکی از افزونه های کروم است که با اپلیکیشن de Mobo برای iOS و اندروید (رایگان بر روی هر دو پلتفورم) فقط برای انتقال آن، با تنظیم تلفن هوشمند یا تبلتتان به یک کنترل از راه دور برای یوتیوب، کار می کند. این به شما امکان جستجوی ویدئوهای یوتیوب، اجرای یکی از ویدئوهای مربوطه، رفتن به ویدئوی بعدی/قبلی در کانال، تغییر دادن حالت صفحه کامل، و افزایش/کاهش صدا را می دهد. YouTube Couch Mode بر روی Vimeo نیز کار می کند، و اپلیکیشن تلفن هوشمند آن لینکی دارد که Vimeo را در مرورگر شما باز خواهد کرد.

de-Mobo

این افزونه، علاوه بر برقراری ارتباطی بین مرورگر و تلفن، به طور اتوماتیک نیز به نمای صفحه بزرگ در مرورگر شما انتقال می یابد تا اجراکننده ویدئو تنها چیزی باشد که در پنجره می بینید. به منظور شروع به استفاده از این افزونه، آن را در مرورگرتان نصب کنید و اپلیکیشن de Mobo را برای تلفن هوشمندتان بگیرید. وقتی یوتیوب را بر روی PCتان باز می کنید، یک آیکون مدیا پلیر کوچک را در میله آدرس می بینید. روی آن کلیک کنید و منتظر بمانید تا یک کد QR به شما نشان دهد.

 de-Mobo-connect de-Mobo-remote

اپلیکیشن de Mobo را بر روی تلفن هوشمندتان اجرا کنید و بر روی ‘Create Connection’ کلیک کنید. اپلیکیشن به حالت دوربین خواهد رفت تا بتوانید از کد QR اسکن بگیرید. پس از اسکن کردن کد، مرورگر شما به عنوان یکی از اتصالات در اپلیکیشن لیست خواهد شد. پس از ایجاد کانکشن، اپلیکیشن به چیدمان کنترل از راه دور خواهد رفت. دکمه ها برای کنترل صدا و حرکت بین ویدئوهای بعدی/قبلی در همان صفحه در هر طرف نمایان می شوند. چهار دکمه در زیر به شما امکان قطع صدا، رفتن به حالت صفحه کامل، باز کردن Vimeo، و ریفرش کردن صفحه را می دهند. در بالا، یک میله جستجو را خواهید یافت که امکان ارسال کوئری جستجو به برگه مرورگر یوتیوب PC شما را فراهم می آورد. در زیر آن تصاویر بندانگشتی برخی از ویدئوهای پیشنهادی دیده می شود که کنترل اصلی اجرا/مکث برای ویدئوی فعلی در وسط است.

در زمان کنترل Vimeo، این اپلیکیشن دارای یک رابط اندکی متفاوت می باشد. این برای Couch Mode ویمئو و در زمان تماشای یک ویدئوی واحد کار می کند. به نظر می رسد که این اپلیکیشن و افزونه بر روی ویمئو با راندمان کمتری کار می کنند، در حالی که پاسخ بر روی یوتیوب به مراتب سریعتر و دقیقتر است.

اگر شما ویدئوها را با گروهی از افراد تماشا می کنید، هم اپلیکیشن و هم افزونه شیوه ای خوب برای کنترل یوتیوب هستند. این می تواند در زمان اجرای ویدئوهای آموزشی برای یک کلاس ابزاری خوب باشد، که به شما امکان اجرا/مکث آنها در زمان مورد نیاز، و رفتن به ویدئوی دیگر را می دهد. هم افزونه و هم اپلیکیشن خوب کار می کنند، ولی با افزودن قابلیت اجرای یک ویدئو از نتایج جستجو تنها از طریق از تلفن هوشمند می توانند بهتر هم بشوند.

نصب YouTube Couch Mode از فروشگاه وب کروم

دانلود De Mobo برای iOS

دانلود De Mobo برای اندروید

منبع: addictivetips.com

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *