فارمارینا؛ اولین بازی آنلاین مزرعه‌داری ایرانی

فارمارینا؛ اولین بازی آنلاین مزرعه‌داری ایرانی
  • 1391/11/2
  • ITTeach
  • 0

 

baner1

 

استودیوی بازی‌سازی مدریک، در حال حاضر مشغول ساخت مراحل پایانی بازی “فارمارینا” است. این پروژه که تا قبل از این با عنوان “مزرعه رویایی” نام گذاری شده بود، رفته رفته به تاریخ عرضه‌اش نزدیک‌تر می‌شود. “فارمارینا” را می‌توان اولین بازی مزرعه داری آنلاین و مبتنی بر مرورگر‌های وب (Browser Based) در کشور دانست. برای آشنایی با سبک و سیاق این بازی، می‌توان به نمونه‌های مشابه آن مانند بازی فارم‌ویل (FarmVille) اشاره کرد. در “فارمارینا” می‌توان به عنوان یک مزرعه‌دار، به موضوعاتی از قبیل پرورش گیاهان، دامپروری، ماهیگیری، مهندسی، ساخت و ساز و بسیاری از فعالیت‌های مشابه پرداخت.

همچنین با فعالیت و تمرکز بیشتر در هر یک از این زمینه‌ها، درجه مهارت (Skill) کاربر افزایش خواهد یافت. برای فعالیت گسترده‌تر، امکان تشکیل اتحادیه‌ها و گروه‌ها وجود دارد تا با همکاری یکدیگر به مهارت‌ها و دستاورد‌های عظیم‌تری دست پیدا کرد. داستان بازی هم در قالب فعالیت‌های گروهی اتفاق می‌افتد، به نحوی که با تلاش گروهی باید راز پرورش گیاهی اسرار‌آمیز را کشف کرده و آن را به رشد نهایی خوداش رساند.

baner2

برای گیمر‌هایی که به دنبال بازی‌های ادامه‌دار هستند، باید اشاره کرد که “فارمارینا” شامل عناصر متنوع سبک نقش‌آفرینی (RPG) و ویژگی MMO است. همچنین تنوع آبجکت‌های موجود در بازی، به علاوه خاصیت Set شدن آن‌ها با یکدیگر به جذابیت بازی کمک خواهد کرد. طراحان و هنرمندان بازی، همواره سعی داشته‌اند تا ضمن ارایه محیطی کاملاً قابل درک و ساده، ویژگی‌ها و نکات بسیار دقیقی را در بازی جای دهند تا چه گیمر‌های حرفه‌ای و چه تازه‌کار‌ها از این بازی لذت ببرند.

 

537721_204136869722800_1590065078_n

 

“فارمارینا” یک بازی رایگان خواهد بود و تا این لحظه در نمایشگاه‌های گیمزکام (GamesCom) آلمان، Dubai World Game Expo و بازی های رایانه ای تهران با مخاطبان خود ملاقات داشته است. برای اطلاعات بیشتر به وب سایت www.farmarina.com مراجعه فرمایید.

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *