رابط کاربری جدید و طراحی تور آسانتر در TimeTraveler یاهو برای iOS

رابط کاربری جدید و طراحی تور آسانتر در TimeTraveler یاهو برای iOS
  • 1391/11/2
  • سعید رمضانپور
  • 0

!Yahoo اخیراً به طور وسیعی به iOS روی آورده، چند اپلیکیشن جدید را منتشر نموده و در برخی از موارد موجود تغییرات عمده‌ای ایجاد کرده است. Time Traveler تازه ترین اپلیکیشن iOS یاهوست که نونما شده است. به روزرسانی اخیر این اپلیکیشن رابط کاربری آن را کاملا تغییر داده، و به آن مجموعه‌ای از کنترلها را افزوده است که آن را شهودی تر از اسلافش می سازد. برای آن دسته از مخاطبان که با این سرویس شگفت انگیز یاهو آشنایی ندارند باید گفت که TimeTraveler یک اپلیکیشن مدیریت سفر است که مطابق با اولویتهایتان برنامه یک تور کامل از یک شهر را طرحزیزی می کند. امکاناتی همچون دستورالعملهای مسیریابی، راهنمائیهای سفر، گزینه های مدیریت زمان و خیلی چیزهای دیگر در اختیارتان قرار می گیرد که می تواند در جهت بیشترین بهره برداری شما از بازدیدتان در کمترین زمان ممکن مفید واقع شود.

 Yahoo-TimeTraveler-iOS-Home Yahoo-TimeTraveler-iOS-Places

TimeTraveler در لیست خود همه شهرهای جهان را ندارد، و فقط مقاصد توریستی مشهور در این اپلیکیشن در دسترس هستند. وقتی TimeTraveler برای نخستین بار اجرا شود، نزدیکترین شهر به محل کنونی شما را پیشنهاد می دهد که در دیتابیس آن موجود باشد. همچنین امکان انتخاب دستی یک شهر با مرور کارتهای موجود در صفحه اصلی، یا جستجوی لیست کامل مقاصد از طریق رفتن به نمای لیست با استفاده از دکمه موجود در گوشه بالای راست وجود دارد. توجه داشته باشید که لازم است تا برخی از شهرهای لیست شده توسط TimeTraveler پیش از آنکه بتوانید یک طرح سفر را برای آنها فرموله کنید به طور جداگانه دانلود شوند.

 Yahoo-TimeTraveler-iOS-Summary Yahoo-TimeTraveler-iOS-Filters

وقتی مقصد مناسب را یافتید، دکمه ‘Create Trip’ را فشار دهید. گام بعدی، انتخاب یک نقطه آغاز و پایان سفر شما درون شهر است. لازم است که کل زمانی که برای تور دارید، و همچنین حالت مرجح حمل و نقلتان، را مشخص نمائید. فیلترهای طرحریزی یکی از سودمندترین امکانات TimeTraveler هستند. آنها به شما امکان مشخص سازی مطلوبترین نفاط مورد نظرتان برای سفر را می دهند، از جمله موزه ها، پارکها، یادمانها و مقاصد توریستی. حتی اگر این اپلیکیشن در تخمین زدن گزینه های شما ضعیف عمل کند، بعدا می توانید به راحتی یک مقصد را تغییر دهید.

 Yahoo-TimeTraveler-iOS-Flowchart Yahoo-TimeTraveler-iOS-Options Yahoo-TimeTraveler-iOS-Map

TimeTraveler طرح سفری به کل یک فلوچارت در اختیار شما قرار می دهد. هر کارت در چارت نام توقفگاه، یک عکس، ژانر، زمان مورد نیاز برای رسیدن به آنجا و زمانی که فرض می شود در آنجا صرف خواهید نمود را در خود دارد. با بررسی تمام کارتها می توانید گزینه های بیشتری مرتبط با آن را ببینید. با استفاده از این آپشنها، شما می توانید یک مقصد را در لیست بالا و پایین ببرید، زمانی که در نظر دارید در آنجا صرف نمائید را تغییر دهید، و یا در صورتی که به نظر نمی‌رسد برایتان جذابیتی داشته باشد کلاً آن را حذف نمائید. برای قرار دادن یک مقصد جدید بین هر یک از مکانهای موجود، کافیست در صفحه کلیک کنید. انجام این کار سبب خواهد شد تا زمان ماندندر دیگر توقفگاههای مسیر را تغییر دهید، و اگر بخواهید زمان مورد نظر را آنجا بگذارنید لازم خواهد بود تا آن را به صورت دستی تنظیم نمائید.

شما همچنین می توانید جزئیات بیشتری درباره هر محل ببینید. این جزئیات شامل عکسهای محل، یک نقشه کامل از ناحیه و چند راهنمائی کلی برای بازدیدتان در آنجا می باشند. در حین تماشای مسیر کامل سفرتان، دکمه کوچک در میله بالایی را فشار دهید تا رستورانها و محلهای دیدنی که ارزش تماشا دارند را به طور جداگانه ببینید.

Yahoo! TimeTraveler یک ابزار رایگان است، و برای iPhone/iPod touch بهینه سازی شده است. ویژگیهای طراحی عالی آن سبب می شود تا ابزاری ضروری برای همه کسانی باشد که قصد رفتن به یک مقصد توریستی را دارند و مایلند تا از بخشهای برنامه ریزی دستی سفر اجتناب کنند.

دانلود Yahoo! TimeTraveler برای iOS

منبع: addictivetips.com

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *