گرفتن و پیست کردن اسکرینشاتها به تعداد انبوه با Screen Sniper

گرفتن و پیست کردن اسکرینشاتها به تعداد انبوه با Screen Sniper
  • 1391/11/3
  • سعید رمضانپور
  • 0

در زمان توضیح چیزی به دیگران، کلمات به تنهایی اغلب کافی نیستند و اگر توضیحات دربرگیرنده برنامه های کامپیوتری باشد، اسکرینشات می تواند یک کمک بصری عمده برای این فرایند به شمار رود. علاوه بر این، آنها راهی عالی برای آسان کردن درک آموزشهای پیچیده و کاستن از ابهامات برای مخاطبان هستند. پیش از این، ما فهرستی از 5 اپلیکیشن عکسبرداری برتر از صفحه برای ویندوز را به شما معرفی کردیم و امروز، یک ابزار کابردی مفید دیگر تهیه اسکرینشات با نام Screen Sniper برای شما داریم. این ابزار به شما امکان می دهد تا با یک کلید اسکرینشاتهای باکیفیتی تهیه کنید، و پشتیبانی کلیپبورد را برای ذخیره سازی و پیست کردن اسکرینشاتهای متعدد در یک حرکت فراهم می آورد.

اگر شما در حال نوشتن مقاله‌ای برای توضیح کاری هستید که کاربر را ملزم به انجام برخی اقدامات گام به گام می کند (مانند یک راهنمایی درباره نحوه نصب ویندوز 8 بر روی ویرچوال­باکس)، غنی سازی مطلب با اسکرینشاتهایی از هر جعبه محاوره ای مهم با تنظیماتی صحیح برای انتخاب می تواند این فرایند را به مراتب راحتتر از راهنمائیهای مبتنی بر متن سازد. قاعدتاً شما دیده‌اید که چگونه سایت AddictiveTips از چنین اصل ثابتی استفاده می کند، و توجه ویژه ای به ارائه اسکرینشاتهای دقیق و باکیفیت به همراه ذکر نکات، راهنمائیها و بررسیهایش به خوانندگانش دارد. حالا تصور کنید که چقدر مطالب در این سایت بدون افزودن اسکرینشاتها به متن در هم می شدند، و تصمیمگیری در اینباره که ابزاری که درباره آن با شما صحبت می کنیم با نیازهای شما همخوانی دارد یا نه چقدر برایتان سخت می شد.

Screen Sniper، بر خلاف برخی از ابزارهای اسکرینشاتی که قبلاً دیده ایم، دارای کنترلهایی خوش درک و سازگار با کاربر می باشد. می توان اسکرینشاتها را با فشار دادن کلید فوری تهیه کرد، و در پوشه مورد نظر شما ذخیره می شوند. می توان این تصاویر را در فرمت JPEG، PNG، GIF، یا BMP ذخیره کرد، و می توانید سطح کیفیت انها را انتخاب نمائید.

Screen-Sniper-2.1

پشتیبانی کلیپبورد به شما امکان ذخیره سازی تصاویر متعدد بر کلیپبورد برای پیست کردن فوری کلی آنها در هر زمان که نیاز بود را می دهد. منوی کشویی کلیپبورد به شما امکان انتخاب کات کردن یا کپی فایلهای تکی در کلیپبورد، یا چند فایل به نوبت، را می دهد. بر مبنای انتخاب شما، هر اسکرینشاتی که می گیرید به طور اتوماتیک به کلیپبورد اضافه خواهد شد، و برای پیست شدن در هر جایی به طور منفرد یا به همراه صف کاملی از اسکرینشاتهای کپی شده آماده خواهد بود.

2013-01-15_12-27-53

برگه Options به شما امکان اجرای این اپلیکیشن در استارت­آپ سیستم، افزودن نکات صوتی و تصویری، و انتخاب اینکه عکس چشمکزن ماوس با اسکرینشاتها گرفته شود یا نه را می دهد.

Screen-Sniper-2.1-Options

Screen Sniper بر روی هر دو ورژن 32 بیتی و 64 بیتی ویندوز XP، ویندوز ویستا، ویندوز 7 و ویندوز 8 کار می کند.

دانلود Screen Sniper

منبع: addictivetips.com

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *