عرضه Surface Pro؛ 9 فوریه

عرضه Surface Pro؛ 9 فوریه
  • 1391/11/4
  • محمد مفيد
  • 0
Surface Pro
Surface Pro

یک خبر خوب برای کسانی که به تبلت های Surface RT ماکروسافت علاقه دارند ولی دوست دارند برنامه های کلاسیک ویندوز را روی این تبلت ها اجرا کنند. لازم نیست مدت زیادی منتظر بمانید. Surface Pro، نسخه قوی تر از RT که ویندوز 8 را بطور کامل اجرا می کند، 9 فوریه، در قفسه ی فروشگاه ها عرضه خواهد شد.

از آنجایی که ماکروسافت قبلا اعلام کرده بود، این تبلت با دو ظرفیت ارائه خواهد شد: 64GB (899$) و 128 GB (999$). که البته صفحه کلید لمسی و کاور مغناطیسی برای شما 120$ هزینه خواهد داشت.

Surface Pro به همراه لوازم جانبی ویژه ای عرضه خواهد شد. از آنجایی که نسخه Pro نسبت به نسخه RT بهره وری بیشتری دارد، کاربران به احتمال زیاد آن را با یک صفحه کلید و ماوس جداگانه (به قیمت 69.95) دریافت خواهند کرد و ماکروسافت یک نسخه خاص از ماوس لمسی خود را پیشنهاد می دهد که بطور خاص برای Surface طراحی شده است.

همانطور از 9 فوریه، نسخه Surface RT 64GB عرضه خواهد شد. پیش از این ماکروسافت تنها این مدل را به همراه یک کاور عرضه می کرد.

در نهایت، طبق اعلام ماکروسافت، تعداد بازارهای Surface RT به بیش از دو برابر افزایش خواهند یافت. در حال حاظر این تبلت ها تنها در ایالات متحده، کانادا، انگلستان، استرالیا، چین، فرانسه، آلمان و هنگ کنگ عرضه می شوند.

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *