ایجاد و به اشتراک گذاری یک جدول زمانی از موضوع های جالب با Cooki برای آیفون

ایجاد و به اشتراک گذاری یک جدول زمانی از موضوع های جالب با Cooki برای آیفون
  • 1391/11/7
  • مژگان فنائی
  • 0

هر کجا که اشاره ای به رسانه اجتماعی، به اشتراک گذاری و وبلاگ نویسی خُرد (مایکرو بلاگینگ) می شود، دو نام نخستی که به ذهن می آیند فیسبوک و توییتر هستند، از آنجا که افراد بسیاری وقت زیادی را برای به اشتراک  گذاری جالب ترین مطالب ارسالی (پست ها) از سراسر جهان در این خدمات، سپری می کنند. هرچند، این بدان معنا نیست که هر چیزی که شما در شبکه اجتماعی مطلوب جهانی / خدمات وبلاگ نویسی خُرد می یابید ارزش خواندن دارند. با این حال افزایش در کیفیت جدول زمانی تان را تصور کنید، اگر که مردم هنگامی که اقلام به اشتراک گذاری شده شان محبوبیت کسب می کند، جوایز زندگی حقیقی را دریافت کنند. در حالی که Cooki یک توییتر نیست، به یقین از پتانسیل یا توان نهانی برای تبدیل شدن به ایستگاه و توقف گاهی روزانه برای بسیاری از مردم برخوردار است. این برنامه آیفون به کاربرانش اجازه می دهد تا “ژتون هایی” را به اقلامی که دوست دارند اعطا کنند. این ژتون ها سکه های مجازی هستند که برای تبدیل جوایز زندگی حقیقی می توانند مورد استفاده قرار گیرند. حتا چنانچه در کره جنوبی زندگی نمی کنید (تنها جایی که هدیه های قابل معاوضه هم اکنون امکان پذیر است)، داستان ها، ویدئو ها و تصاویر به اشتراک گذاشته شده در Cooki معمولا بسیار جالب هستند. شما می توانید فید هایتان را با ایجاد مجله ای عالی و تمام عیار، پیگیری موضوع ها و در ارتباط بودن با دیگر کاربران آن خدمات، بهبود ببخشید.

Cooki-iOS-Sign Up

Cooki-iOS-Menu

Cooki-iOS-Feeds

Cooki ثبت نام از طریق فیسبوک و ایمیل را ارائه می دهد. این خدمات با بودن در وب برای مدت زمانی، تجربه اندوخته است، بنابراین نبایست در مورد یافتن یک فید خالی بدون آنکه کسی به دنبالش باشد، خیلی نگران باشید. Cooki مخاطبین شما را بررسی و اسکن خواهد کرد و چنانچه هر یک از آنها هم اکنون از این خدمات استفاده کنند، شما می توانید شروع به دنبال کردن آنها نمایید. بخش “فیدهای من” زمینه مطالب ارسالی در زیر تمامی موضوع هایی که شما دنبال می کنید و  از جانب تمامی مخاطبین تان را فهرست می کند. پس، چگونه کاربران می توانند مطالب ارسالی خودشان را به Cooki اضافه کنند؟ هر زمان که با یک مقاله یا ویدئو جالب مواجه می شوید، به سادگی /coo.ki را به آغاز نشانی وب (URL) آن بیفزایید. هم اکنون این یک فرصت بی نظیر در به اشتراک گذاری اجتماعی است که ما پیشتر با آن برخورد نکرده بودیم. به عنوان راهی دیگر، شما همچنین می توانید “بپزش” (Bake It) را به علاقه مندی ها (bookmarklet) به مرورگر وب میزکار (دسکتاپ) تان اضافه کنید و هر زمان که بخواهید اقلامی را به حساب Cooki تان بیفزاید آن را بفشارید.

Cooki-iOS-Chip

Cooki-iOS-Story

هنگامی که شروع به استفاده از Cooki در آیفون تان می کنید، این خدمات به شما پنج ژتون اختصاص می دهد. این ژتون می تواند به هر مطلب ارسالی (پست) که مایلید، بخشیده شود. شما می توانید ژتون ها را با استفاده از پول واقعی خریداری کنید، یا در انتظار افرادی باشید که به مطالب ارسالی تان ژتون اهداء می کنند. منطقه “معاوضه” ، هدایایی از شکلات گرفته تا اشتراک رایگان برای خدمات را ارائه می دهد. ژتون ها را می توان با زدن روی نماد (آیکون) در پایین صفحه به مطالب ارسالی اهداء کرد. شما همچنین می توانید نظراتی در مورد مقاله ها بنویسید. برای خواندن یک موضوع با جزئیات یا رفتن به صفحه مرجع آن، روی نماد کتاب کنار عنوان بزنید. این برنامه دارای یک منطقه اطلاع رسانی متعلق به خودش است که به کاربران اجازه می دهد تا با یکدیگر در ارتباط متقابل باشند و هر زمان که مطالب ارسالی شان ژتون هایی دریافت می کند به آنها اطلاع دهند.

مفهومی که در پس Cooki نهفته بی شک خوب است، اما یک نیاز واقعی که برای آن احساس می شود افزودن مکان های بیشتر است، جایی که ویژگی معاوضه و بازخرید جواب دهد. تا آن هنگام، افراد خارج از کره جنوبی می توانند از شیوه نشانه گذاری واقعا ساده آن و فیدهای بهینه شده اجتماعی ارائه شده به وسیله Cooki لذت ببرند. این برنامه برای آیفون و آیپاد لمسی بهینه سازی شده، و به صورت رایگان برای دانلود در دسترس است.

برای دریافت این برنامه به پیوند پایین مراجعه نمایید:

Download Cooki For iOS

منبع: AddictiveTips

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *