عرضه Galaxy Tab 2 7.0 در رنگ قرمز

عرضه Galaxy Tab 2 7.0 در رنگ قرمز
  • 1391/11/10
  • امیر امام جمعه
  • 3

شرکت سامسونگ به تازگی اقدام به عرضه تبلت Galaxy Tab 2 7.0 در رنگ قرمز نموده است. مشخص است که این رنگ برای روز ولنتاین در نظر گرفته شده و سیستم عامل اندروید نسخه 4.1 (لوبیا ژله ای) نیز بر روی آن خودنمایی میکند. این تبلت از پردازشگر دو هسته ای به همراه ورودی کارت حافظه میکرو اس دی بهره میگیرد که میتوان حافظه آن را تا 32 گیگابایت افزایش داد. البته Galaxy TTab 2 7.0 محصول بسیار تازه ای به شمار نمی رود و چندین ماه قبل در رنگ های سیاه و سفید نیز عرضه شد.

SAMSUNG ELECTRONICS GARNET GALAXY TAB 2

این تبلت نام پر آوازه خانواده Galaxy را بر دوش میکشد که در چندین سال گذشته توانسته اند موفقیت های زیادی در بازار تبلت ها و هم چنین گوشی های هوشمند به دست آورند. بر روی آن صفحه نمایش 7 اینچی به همراه نسخه تقریبا جدید سیستم عامل شرکت گوگل قرار گرفته است که از فناوری TFT LCD پشتیبانی میکند تا صفحه ای براق تر و واضح داشته باشد.

در داخل محصول نیز بلوتوث نسخه 3.0 به همراه اتصال Wi-Fi و پورت USB نسخه 2.0 قرار دارد. هم چنین اگر تمایل داشته باشید میتوانید به کمک فناوری مادون قرمز ، این تبلت را به کنترل وسایل خانگی خود تبدیل کنید که حتی از تلویزیون های هوشمند و سیستم عامل استریو نیز پشتیبانی میکند. وزن آن نیز مناسب است و کاربر میتواند به راحتی آن را برای کارهای روزمره جا به جا نماید.

منبع : SlashGear

دیدگاه خود را وارد کنید
تعداد دیدگاه ها : 3 دیدگاه
  1. سلام,
    واقعن که از مطلبتون استفاده کردم,
    کلن بهتون تبریک میگم خیلی سایتتون معرکس ,
    جدن لذت می برم از سایت خوبتون و مطالب زیباتون
    هیوا آرامش از نیاوران تهران

    1. فکر کنم توی تنظیمات دستگاه یه گزینه به اسم Software update یا هم مشابه این داشته باشه.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *