زمستان سرد، مسابقه داغ، جوایز هیجان‌انگیز!

زمستان سرد، مسابقه داغ، جوایز هیجان‌انگیز!
  • 1391/11/13
  • محسن پاك نيت
  • 1

سلام؛

بازی آنلاین سرعت بیشتر، در بین تمام بازی‌های فعال در ایران، بیشترین جوایز رو به کاربران خودش ارائه می‌کنه. این‌بار هم تورنومنت زمستانه سرعت بیشتر با 16.000.000 ریال جایزه منتظر حضور شماست.

speedupwinter

این تورنومنت 1.5 ماهه از 12 بهمن تا 26 اسفند ادامه داره و برندگانش به این شکل انتخاب می‌شن:

جایزه نفر اول : 4.000.000 میلیون ریال

چهار میلیون ریال جایزه نقدی که تنها پس از 1.5 ماه تلاش به بهترین مدیر تیم اتوموبیل‌رانی اهدا می‌شه، رقابت رو برای رسیدن به این جایزه در بین بهترین کاربران بازی به بالاترین حد خودش در تمام طول فعالیت این بازی رسونده و باید شاهد رقابت‌های نزدیک و هیجان‌انگیزی برای کسب این جایزه باشیم…

جایزه نفر دوم : 3.000.000 میلیون ریال

هیچ مدیری نمی‌تونه به راحتی از 3 میلیون ریال جایزه نقدی بگذره. بنابراین کسی که می‌خواد این جایزه ارزشمند رو به دست بیاره باید با «سرعت بیشتر» نسبت به رقبا توی پیست حرکت کنه و از رقبا پیشی بگیره…

جایزه نفر سوم : 2.000.000 میلیون ریال

جایزه نفر سوم این تورنومنت اینقدر جذاب و چشمگیر هست که رقابت برای رسیدن به این مقام هم داغ و پر هیجان باشه. پس هر کسی که فکر کنه سوم شدن، بدون تلاش، هوشمندی و مدیریت خوب ممکنه، در اشتباهه…

جایزه نفرچهارم : 1.000.000 میلیون ریال

درسته که نفر چهارم، روی سکوی 3 پله‌ای مدال‌آوران قرار نمی‌گیره، اما به هر حال 1 میلیون ریال جایزه رو می‌بره که خیلی هم عالیه. ما به نفر چهارم این تورنومنت پیشنهاد می‌کنیم که این جایزه رو برای تورنومنت‌های بعدی و خرید لوازم اعتباری نگه داره تا بتونه توی تورنومنت‌های بعدی مقام‌های بهتری کسب کنه.

جایزه نفر پنجم : 1.000.000 میلیون ریال

هیچ کسی دست خالی از پیست‌های تورنومنت‌های سرعت بیشتر بیرون نمی‌ره. حتی اگر نفر پنجم شده باشه. یک میلیون ریال جایزه‌ایه که به پاس تلاش نفر پنجم بهش اهدا می‌شه.

ttwinter

اما این، تمام جوایز نیست !

از بین نفرات ششم تا صدم لیست «صد نفر برتر» تورنومنت زمستانه، 5 نفر دیگه هم شانس دریافت جایزه 1.000.000 ریالی رو دارن. این 5 نفر خوشبخت از طریق قرعه‌کشی به صورت زیر انتخاب می‌شن:

  • یک نفر از بین نفرات ششم تا دهم
  • یک نفر از بین نفرات یازدهم تا بیستم
  • یک نفر از بین نفرات بیست و یکم تا سی‌وپنجم
  • یک نفر از بین نفرات سی‌وششم تا شصتم
  • یک نفر از بین نفرات شصت‌ویکم تا صدم

برنامه برگزاری مسابقات تورنومنت زمستانه سرعت بیشتر

جدول زیر نمایانگر نوع و زمان برگزاری هر مسابقه از تورنومنت زمستانه سرعت بیشتر است که برای رفاه حال بازیکنان محترم تهیه شده تا بتوانند با زمان‌بندی مناسب به بهترین نتیجه دست پیدا کنند.

ورود به بازی

تمامی تورنومنت‌ها در بین ساعت 17:00 الی 18:00 روز مربوطه برگزار خواهند گردید. بنابراین کافیست شرکت کنندگان در ساعات و روزهای ذکر شده به سایت سر بزنند و تیم خود را برای مسابقه آماده نمایند.

table

با این جوایز، سرمای زمستان در کشورمون، جای خودش رو به گرمای مسابقات داغ و هیجان‌انگیز در پیست‌ تورنومنت‌‌های بازی سرعت‌بیشتر می‌ده و لذت و هیجان رو تا لحظات تحویل سال، به خونه‌های شما میاره… موفق باشید.

پایان

دیدگاه خود را وارد کنید
1 دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *