ترکیب USB 3.0 و کارت شبکه در KANEX DUALROLE

ترکیب USB 3.0 و کارت شبکه در KANEX DUALROLE
  • 1391/11/16
  • سعید رمضانپور
  • 0

همانطور که احتمالاً مطلع هستید، اپل پورت Ethernet  را از  Macbook Air و  Macbook Pro with  Retina Display خودش حذف کرده است. اگرچه شما می توانید یک کارت شبکه USB اضافه کنید، ولی طبیعتاً یکی از پورتهای ارزشمندرا اشغال خواهد کرد. DualRole  محصول Kanex می تواند همان راهکار عالی مورد نظر شما باشد، چرا که یک Gigabit Ethernet را بدون برداشتن پورت USB در اختیارتان قرار می دهد، و در عوض دو پورت دیگر به آن می افزاید.

Kanex-DualRole-combines-USB-3.0-Hub-and-Ethernet-Adapter

DualRole دو در یک، آنگونه که از نامش پیداست، دو کار را انجام می دهد. این ابزار، هاب USB 3.0 را با یک کارت شبکه USB ترکیب می کند؛ و یک پورت یو اس بی Macbook Air/Macbook Pro Retina شما را به سه پورت USB برای اتصال لوازم جانبی بیشتر، و یک پورت Gigabit Ethernet برای اتصال شبکه سیمی، تبدیل می کند. پورتهای USB 3.0 با USB 2.0 هم تطبیق دارند، و پورت Ethernet  از Wake-on-LAN، تشخیص تقاطع جفت به هم پیچیده و خوداصلاحی و همچنین Full-duplex باHalf -duplex با کارکرد backpressure  پشتیبانی می کند.

Kanex DualRole برق مورد نیاز خود را از USB تأمین می کند، ولی کاربران می توانند یک آداپتور برق اختیاری را مورد استفاده قرار دهند تا برق بیشتری برای پورتهای USB 3.0 تأمین شود. قیمت این ابزار 69 دلار است.

Kanex-DualRole-combines-USB-3.0-Hub-and-Ethernet-Adapter-in-use

منبعEngadget

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *