هوآوی در جایگاه سومین تولید کننده برتر گوشی های هوشمند جهان

هوآوی در جایگاه سومین تولید کننده برتر گوشی های هوشمند جهان
  • 1391/11/21
  • محسن پاك نيت
  • 0

بر اساس گزارش IDC که در فوریه 2013 منتشر شد، هوآوی در فصل چهارم سال 2012 به جایگاه سومین تولید کننده گوشی های هوشمند در دنیا دست یافته است.

شرکت هوآوی، یکی از شرکتهای پیشرو در صنعت ارتباطات و اطلاعات، اکنون برای اولین بار در جایگاه یکی از سه تولید کننده برتر گوشی های هوشمند دنیا  قرار گرفته است. سازمان IDC در گزارش جدید خود با نام  Worldwide Mobile Phone Tracker  در فصل چهارم 2012، هوآوی را در جایگاه سومین سهم بازار دنیا در حوزه گوشی های هوشمند -بر مبنای تعداد ارسال گوشی (unit shipments)- مطرح نمود. در این گزارش ذکر شده است که هوآوی توانسته از رقبای اصلی‌اش پیش افتاده و به جایگاه بسیار خوبی در بین تولید کنندگان گوشی های هوشمند دست یابد.

با اینکه هوآوی سابقه ای بیش از 20 سال در صنعت ارتباطات و اطلاعات دارد، به تازگی به کسب و کار گوشی های موبایل وارد شده است و طبق برنامه قبلی اش قصد داشت تا سال 2015 یکی از سه تولید کننده برتر گوشی های هوشمند در دنیا باشد، این هدفی است که شرکت اکنون بر پایه پیش بینی هایش به آن دست یافته است.

گزارش IDC عنوان کرد، مجموعه محصولات هوآوی شامل گوشی های هوشمند ارزان قیمت پر طرفدار برای بازار انبوه، بعلاوه محصولات با تکنولوژی بالا و ارزشمند اَسِند  (Ascend) که به افزایش سهم بازار هم کمک می کند، سخت افزار و نرم افزار منحصر به فرد هوآوی، می باشد.

همچنین هوآوی توانمندی و مهارت نوآوری خود را با ارائه باریکترین گوشی هوشمند دنیا Ascend P1s در سال گذشته و معرفی Ascend Mate اولین گوشی هوشمند با صفحه نمایش 6.1 اینچ در سال جاری، به نمایش گذاشته است.

آقای Jian Jiao مدیرعامل هوآوی دیوایس خاورمیانه اشاره کرد: ” با هوآوی ای که اکنون در جایگاه سوم تولید کنندگان گوشی هوشمند دنیا قرار گرفته است، ما به مرحله مهمی برای توسعه شرکتم و تغییر مکان چشم گیری در صنعت محصولات الکترونیک مصرفی رسیده ایم.”

با گوش دادن به نیازهای اصلی مشتریان و توسعه قدرت تحقیق و توسعه جهانی مان، موفق شدیم دستاوردهای ممتازی را به بازار مصرفی در کشورهای بیشتری از خاورمیانه و همه دنیا به ارمغان بیاوریم.

در ادامه توسعه بازار موبایل هوآوی در خاور میانه به تازگی گوشی Ascend G600 نیز وارد بازار خاورمیانه و ایران شده است.

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *