کنسول اندروئیدی Ouya هر سال ارتقاء سخت افزاری خواهد شد

کنسول اندروئیدی Ouya هر سال ارتقاء سخت افزاری خواهد شد
  • 1391/11/22
  • محمدکریم حدیدی
  • 0

حتما” متوجه شده اید که بیشرفت در بازی های موبایلی (اندروید و IOS) چقدر سریع بوده. شاید شما هم این موضوع را تجربه کرده اید که گوشی و یا تبلت هوشمندتان که در زمان خود بهترین امکانات را داشت بعد از گذشت یک سال، دیگر به عنوان بهترین دیوایس به حساب نمی آید. حتی ممکن است بعد از گذشت یک سال نتوانیم از بعضی بازی های جدید با بالاترین رزولوشن ممکن لذت ببریم.

ouya-annual

این مشکل در کامپیوترهای رو میزی به راحتی با یک ارتقا ساده قابل حل است اما کنسول های سونی و مایکروسافت متاسفانه تا به اکنون قابلیت ارتقا نداشته اند. با توجه به اینکه صنعت موبایلی به شدت در حال توسعه است نمی توانیم برای کنسول اندروییدی Ouya انتظار آپدیت چند ساله همانند سونی و مایکروسافت داشت. خوشبختانه طبق گفته ی Julie Uhrman مدیر پروژه، کنسول اندروییدی “اویا” آپدیت سخت افزاری سالیانه خواهد داشت. این اولین بار است که یک کنسول خواهد توانست سالیانه به سخت افزار جدید به روز شود. البته این ابتکار تا حد زیادی مدیون قیمت 99 دلاری این کنسول که همین امسال روانه بازار می شود است.

هنوز نحوه دقیق این ارتقا سخت افزاری مشخص نشده است. هنوز معلوم نیست که برای ارتقا نیاز است که به طور کامل یک دستگاه جدید خریداری شود یا اینکه تعویض پردازشگر آن کفایت می کند. اگر “اویا” بتواند ارتقاء را برای مشتریانش به صرفه کند حتما” فروش و محبوبیت زیادی پیش رویش خواهد دید.

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *