!Podcasts برای ویندوز 8 شمار زیادی پادکست های صوتی و تصویری را ارائه می دهد

!Podcasts برای ویندوز 8 شمار زیادی پادکست های صوتی و تصویری را ارائه می دهد
  • 1391/12/2
  • مژگان فنائی
  • 0

پادکست ها برنامه های ضبط شده صوتی و تصویری هستند که به صورت بخش به بخش منتشر می شوند – معمولا به صورت روزانه یا هفتگی منتشر می گردند – که می توانند به وسیله هر فرد علاقه مندی دانلود و پخش شوند. آنها می توانند بر اساس هر گونه محتوایی همچون یک مباحثه سیاسی، یک نظر، یک بررسی و بازنگری در مورد خودروها، و غیره باشند. برخلاف یک نمایش رادیویی یا تلویزیونی، هر فردی می تواند یک پادکست ایجاد و منتشر کند، و آنها در میان وبلاگ نویسان، تولیدکنندگان رسانه ای مستقل و شخصیت های یوتیوب بسیار محبوب هستند.

برنامه های مختلفی وجود دارند که به شما اجازه دانلود و گوش سپردن به پادکست ها را می دهند. چندی پیش مطلبی در مورد برنامه رسمی ویندوز 8 برای SlapDash که یک خدمات پادکست بسیار محبوب است را منتشر کردیم. امروز، ما برنامه پادکست ویندوز 8 دیگری که به شایستگی !Podcasts نامگذاری شده است را به شما معرفی می کنیم که به شما اجازه گوش سپردن و تماشای پادکست های صوتی و تصویری که به طور مرتبی در دسته های مختلف سازماندهی شده اند را می دهد. شما همچنین می توانید پادکست های خاصی را جستجو کنید تا به طور مستقیم به سرعت به آنها دسترسی یابید.

!Podcasts از رابط کاربری با ظاهر بسیار شاد و سر زنده ای برخوردار است، به ویژه به خاطر پس زمینه شیب دار (gradient) نارنجی و صورتی روشنش. برنامه مجموعه عظیمی از پادکست ها را که به دسته های مختلفی در صفحه اصلیش گروه بندی شده اند را ارائه می دهد. دسته نخست، بخش اصلی (Featured)، محبوب ترین و قابل توجه ترین کانال های پادکست را کنار هم فهرست می کند. پیمایش افقی، دسته های بیشتری شامل هنرها (Arts)، کسب و کار (Business)، تحصیلات (Education)، سرگرمی (Entertainment)، بهداشت و سلامت (Health)، بین الملل و شیوه های زندگی (International and Lifestyle)، از میان بسیاری دیگر را به شما ارائه می کند.

Podcasts!-Main

انتخاب یک پادکست به شما اجازه مشاهده و گوش سپردن به تمامی قسمت های آن را می دهد. رابط کاربری در اینجا نیز می درخشد، که از فلسفه طراحی رابط کاربری نوین (Modern UI) با حفظ تمرکز بر محتوا بیش از کنترل های رابط کاربری گرافیکی (GUI) استفاده بسیاری کرده است. کنترل های بازپخش کوچک را می توان در گوشه بالا سمت راست یافت.

Podcasts!-Podcast

چنانچه یک پادکست ویدئویی باشد، با زدن بر روی پخش به صورت پیش فرض به حالت تمام صفحه شروع می شود. کنترل های اینجا نیز در کمترین اندازه حفظ شده اند و افزون بر توقف موقت و از سرگیری، شما می توانید حرکت 30 ثانیه ای به پس یا پیش با استفاده از دکمه های ارائه شده را انتخاب کنید.

Podcasts!-Video

بخش اخیر (Recent) به شما اجازه می دهد تا تمامی پادکست های پخش شده اخیرتان را مشاهده کنید، پس هنگامی که می خواهید به آخرین قسمت های آنها گوش بسپارید، مجبور به جستجوی سراسری دوباره برای آنها نیستید.

Podcasts!-Recent

صحبت از جستجو شد، چنانچه به دنبال پادکست خاصی هستید و نمی خواهید با رفتن در میان رابط کاربری دسته ها به جستجوی آن بپردازید، می توانید Win + Q را بفشارید یا Search Charm را برای جستجوی پادکست خاصی بر اساس نام آن برگزینید.

Podcasts!-Search

تشخیص می دهید که ترکیبی از نارنجی و صورتی برای پس زمینه برنامه بسیار رنگ و رو رفته و نخ نما است؟ تنظیمات جذابیت (Settings Charm) تعدادی تم های پس زمینه اضافی شامل سیاه، آبی/ ارغوانی، نارنجی/ سیاه و نارنجی/ نارنجی تیره را ارائه می دهد.

Podcasts!-Settings

اگرچه برنامه عالی کار می کند، اما چند چیز وجود دارد که به نظر می رسد در برنامه از قلم افتاده اند. در حالی که بخش “اخیر” فوق العاده راحت است، بخش “علاقه مندی ها” برای سنجاق کردن یا چسباندن پادکست های مورد علاقه تان به منظور دسترسی سریع وجود ندارد. افزون بر این، شما نمی توانید یک پادکست را برای انتقال آن به دستگاهی دیگر یا ذخیره آن برای بعد دانلود کنید. افزودن این ویژگی ها بی شک کارایی برنامه را افزایش خواهد داد و آن را به یک مدعی برای عنوان بهترین برنامه پادکست ها برای ویندوز 8 و ویندوز آر.تی مبدل خواهد کرد.

!Podcasts بر روی هر دو نگارش 32 بیت و 64 بیت ویندوز 8 کار می کند. شما می توانید آن را با استفاده از پیوند ارائه شده در پایین، یا با جستجوی آن به طور مستقیم در فروشگاه ویندوز نصب کنید.

Get Podcasts! from Windows Store

منبع: AddictiveTips

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *