بیشتر از 100 چاپگر اپسون از فن آوری AirPrint کمپانی اپل پشتیبانی می کنند

بیشتر از 100 چاپگر اپسون از فن آوری AirPrint کمپانی اپل پشتیبانی می کنند
  • 1391/12/8
  • ITTeach
  • 2

welcome_airprint

طبق اعلام رسمی اپسون، 105 مدل از چاپگر های اپسون در سرتاسر جهان، در حال حاضر از فن آوری AirPrint کمپانی اپل پشتیبانی می کنند. این فن آوری به کاربر اجازه می دهد تا ایمیل ها، عکس ها، صفحات وب، مدارک و متون دیجیتالی خود را مستقیماً از طریق ابزار های iPad، iPhone و iPod touch، بدون نیاز به هیج برنامه، درایور و یا اتصال های سیمی و کابلی چاپ کنند.
تولید چاپگر های اپسون که از فن آوری AirPrint پشتیبانی می کنند، نسبت به سال گذشته 80 درصد افزایش داشته است. این موضوع، توجه اپسون به مقوله “چاپ از راه دور” را نشان می دهد. اپسون “چاپ از راه دور” را تنها یک ویژگی تبلیغاتی نمی داند و از اهمیت گسترش و فراگیر شدن این موضوع آگاه است.

airprint1_600x450
AirPrint یکی از فن آوری های کمپانی اپل است که در حال حاضر در سطح وسیعی از برنامه های این کمپانی مانند Mail، Photos، Safari، iBooks و بسیاری از اپلیکیشن هایی که در فروشگاه App Store ارایه می شوند تعبیه شده است. از همین رو در هنگام استفاده از تک تک این برنامه ها می توانید محتوای دیجیتالی خود اعم از متن و عکس را از طریق چاپگر های پشتیبانی شده به چاپ برسانید.

 

دیدگاه خود را وارد کنید
تعداد دیدگاه ها : 2 دیدگاه
  1. چه باحال!
    ولی ای کاش درباره نحوه کارکرد این تکنولوژی بیشتر توضیح میدادین. اینکه از چه روشی دقیقا واسه ارسال به چاپگر استفاده میکنه!؟

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *