تبلت جدید Archos FamilyPad 2 با صفحه نمایش 13.3 اینچی عرضه شد

تبلت جدید Archos FamilyPad 2 با صفحه نمایش 13.3 اینچی عرضه شد
  • 1391/12/14
  • مبين
  • 0

Archos-FamilyPad-2

امروز ARCHOS از طرثق فیس بوک اعلام کرده است که تبلت جدید خود را یعنی Archos FamilyPad 2 عرضه کرده است. این تبلت آندرویدی بوده و دارای صفحه نمایش 13.3 اینچی با وضوح 800 × 1280 پیکسل است که از 10 نقطه مختلف لمس انگشت را پشیبانی می کند.

تبلت جدید  FamilyPad 2 مجهز به سیستم عامل آندروید 4.1 لوبیای ژله ای است و دارای پردازنده دو هسته ای A9 با سنجش زمان 1.6 گیگاهرتزی می باشد رم این تبلت 1 گیگابایتی است و همچنیندارای  GPU چهار هسته ای Mali 400 MP4 نیز هست.

محصول جدید ARCHOS دارای حافظه ذخیره سازی 8 گیگابایتی است که حافظه آن از طریق کارت حافظه microSD تا سقف 64 گیگابایت ارتقا می یابد. FamilyPad 2 از هر دو طرف یک دوربین 2 مگاپیکسلی دارد که یکی برای مکالمه تصویری و دیگری برای فیلم برداری و تهیه عکس استفاده می شود.

مدیر شرکت ARCHOS درباره این تبلت می گوید:

قدرت تبلت ARCHOS FamilyPad 2 با پردازنده سریع دو هسته ای که در ترکیب پردازنده چهار هسته ای گرافیک کامل می شود تامین می شود. مقدار زیادی از قدرت آن به سیستم عامل آن یعنی آندروید اختصاص داده شده است تا برنامه ها را سریع تر باز کند و در اتصال به اینترنت سریع تر باشد. تبلتی که می طراحی کرده ایم دارای پورت  mini-HDMI است که قابلیت اتصال به تلویزیون های HD را امکان پذیر می سازد.

geeky-gadget

 

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *